قدس آنلاین- بیرجند: مدیر فروشگاههای اتکا خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر یک فروشگاه اتکا بازار در بیرجند و۴ اتکا محله در شهرستانهای خراسان جنوبی به خانواده نیروهای مسلح خدمات رسانی دارد.

فعالیت ۵ فروشگاه اتکا به خانواده نیروهای مسلح درخراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، محمدفاروق یاربی در آئین افتتاح فروشگاه مرکزی اتکا شهیدکاوه بیرجند اظهار داشت: درحال حاضر یک فروشگاه اتکا بازار درمرکز استان و4 اتکا محله در شهرستانهای قاین، فردوس، طبس و بیرجند فعال است.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی فروشگاه اتکا در مردادماه 94 گفت: باحمایت وپشتیبانی مدیرعامل سازمان اتکا وهمراهی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان از طریق واگذاری 2 باب سوله کار خدمات رسانی دربخش های سوپری، طرح حکمت و لوازم خانگی به خانواده کارکنان نیروهای مسلح استان بدون وقفه از سر بگیریم.

مدیرفروشگاههای اتکا خراسان جنوبی بیان کرد: باعنایت به مشکل مزبور و فضای محدود و در راستای ارائه خدمات بهتربا تلاش صورت گرفته در اتکا خراسان جنوبی در عملکرد فروش با 35 درصد رشد و در بخش سود با 74 درصد رشد عملکرد خوبی داشته ایم.

یاربی بیان کرد: سازمان اتکا با بیش از 440 واحد فروشگاهی در سطح کل کشور به عنوان اولین و قدیمی ترین فروشگاه های زنجیره ای کشور و بزرگترین شبکه توزیع به خصوص در مناطق محروم و مرزی محسوب می گردد.

وی گفت: سازمان اتکا با دارا بودن 5 واحد تولیدی عظیم در صنایع روغنی و بهداشتی پیشگام بوده و نقش مهمی درحوزه بهره برداری از میوه و دانه های رغنی ،تصفیه روغن ، تولید فرآورده های جانبی و تولید محصولات شوینده و بهداشتی ایفا می کند.

مدیر فروشگاههای اتکا خراسان جنوبی ادامه داد: این سازمان با داشتن 3 کارخانه بزرگ و سهام 2 کارخانه قند مرودشت و قند پارس، به بزرگترین تولید کننده قند و شکر و تصفیه شکر خام در سطح کشور تبدیل شده است.

وی افزود: اتکا با قدمت 48 ساله در تولید انواع گوشت ،محصولات لبنی ،صنایع تبدیلی، انواع بذر ،محصولات زراعی ، باغی ، علوفه ای و...به عنوان یکی از عظیم ترین قطب های کشور در حوزه های کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی به شمار می رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.