قدس ‌آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی این استان و شهرستان نهبندان را دارای پتانسیل بسیار خوبی در حوزه معادن دانست و گفت: طرح اکتشاف طلا در این منطقه در مرحله مطالعه قرار دارد که امیدورایم هر چه زودتر این طرح به نتیجه رسیده و شاهد اکتشاف طلا در این منطقه باشیم.

طرح اکتشاف طلا در نهبندان در مرحله مطالعه قرار دارد / مقدمات گازرسانی به نهبندان آغاز شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی استان باید در برنامه‌های زمانی مشخص به شهرستانها سفر کنند و مشکلات را از نزدیک بررسی کنند و در جهت حل مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید زمینه‌های توسعه سرمایه‌گذاری در نهبندان را فراهم کنند گفت: خراسان جنوبی دارای ظرفیتها و پتانسیلهای بسیار خوبی است که بهره‌برداری از این ظرفیتها نیازمند ایجاد زیرساختهای لازم در حوزه راه، گازرسانی، فرودگاه، آب و غیره است که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه موردنظر دست یابیم.

استاندار خراسان جنوبی این استان و شهرستان نهبندان را دارای پتانسیل بسیار خوبی در حوزه معادن دانست و گفت: طرح اکتشاف طلا در این منطقه در مرحله مطالعه قرار دارد که امیدورایم هر چه زودتر این طرح به نتیجه رسیده و شاهد اکتشاف طلا در این منطقه باشیم.

پرویزی به طرح توسعه نهبندان اشاره کرد و افزود: مسئولان محلی باید در کنار مسئولان استانی در راستای پیگیری اجرای این طرح و به نتیجه رسیدن آن اقدامات و پیگیری لازم را صورت دهند.

وی با بیان اینکه مقدمات گازرسانی به نهبندان آغاز شده است گفت: امیدواریم در کنار شبکه توزیع در درون شهر، شبکه‌های تغذیه نیز به صورت هم‌زمان اجرایی شوند تا هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن این پروژه باشیم.

مقام عالی دولت در استان به فعال‌سازی گذرهای رسمی استان اشاره کرد و افزود: با توافقاتی که با والیان ولایات فراه، هرات و نیمروز انجام شد مقرر شد گذرگاه‌های مرزی غیرفعال در استان هر چه زودتر فعال شود که امیدورایم این توافقات هر چه سریع‌تر اجرایی شوند.

پرویزی به ایجاد کارگاههای کوچک و صنایع خرد در شهرستان نهبندان اشاره کرد و افزود: آماده واگذاری تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان راه‌اندازی کارگاههای کوچک و صنایع خرد و خانگی هستیم مشروط بر آن که دارای توجیه اقتصادی بوده و بتواند در فضای اقتصادی به رقابت بپردازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.