قدس آنلاین- تبریز: فرماندار بناب با بیان اینکه شهرداری این شهر از نظر درآمد با مشکلات جدی مواجه است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و رکود در بخش ساخت مسکن قطعاً تحقق بودجه ۴۹ میلیارد تومانی شهرداری بناب در سال ۹۵ امکان‌پذیر نیست.

شهرداری بناب از نظر درآمد با مشکلات جدی مواجه است/ تحقق بودجه امسال شهرداری بناب امکان پذیر نیست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی الله فرج اللهی  در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی شهرداری بناب، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت از عملکرد شهردار بناب و شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر کرد و گفت: شهرداری از نظر درآمد با مشکلات جدی مواجه است.

ولی الله فرج اللهی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و رکود در بخش ساخت مسکن قطعاً تحقق بودجه 49 میلیارد تومانی شهرداری بناب در سال 95 امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که هرجا وحدت و همدلی و انسجام در بین شورا و شهردار حاکم بوده با دست خالی نیز می شود کارهایی کرد و امیدواریم این وحدت و همدلی تا پایان اتمام دوره چهارم شورا ادامه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین با اشاره به مشکلات منابع مالی در دولت تصریح کرد: با وجود این کمبودها دولت تدبیر و امید در جهت حمایت از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کارهای بزرگی انجام داده و امسال از محل ارزش افزوده 30 میلیارد ریال به شهرداری بناب و از سال 92 تا امروز 135 میلیارد ریال برای دهیاری‌های شهرستان اعتبار اختصاص داده است که در راستای اجرای طرح های عمران روستایی هزینه می‌شود.

فرج اللهی در ادامه از شهروندان خواست از حمایت و کمک به شهرداری در اجرای پروژه‌های شهری دریغ نکنند.

ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس نیز اظهار داشت: با احداث میدان و خیابان چای‌کنار مشکل 40 ساله ساکنان این محلات برطرف شد و با افتتاح این پروژه یکی از آرزوهای چندین ساله بنده در این محله محروم تحقق یافت.

وی با تأکید بر اجرای طرح های مختلف در مناطق محروم شهر توسط شورا و شهرداری از ساکنان این محلات نیز خواست در جهت حفظ و نگهداری این پروژه ها و همچنین رعایت مسائل بهداشتی مسئولان شهر را یاری و کمک کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.