قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در سه سال اخیر ۸۴۱۴ کیلومتر راه جدید به طول شبکه جاده‌ای کشور اضافه شد

۸۴۱۴ کیلومتر راه جدید به طول شبکه جاده‌ای کشور افزوده شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد مقدوری صبح امروز در مراسم افتتاح پلیس راه کنارگذرشمالی، اظهار داشت: تورم بالای 42 درصد به 4.4 درصد کاهش یافت و روزی 2.5 میلیون بشکه نفت به فروش رسیده و افزایش صادرات، کاهش واردات، کنترل نرخ سکه و ارز و غیره از افتخارات این دولت است.

وی افزود: در سه سال اخیر 8414 کیلومتر راه جدید به طول شبکه جاده‌ای کشور اضافه شد که شامل 217 کیلومتر آزاد راه، بیش از 2800 کیلومتر بزرگراه و 1789 کیلومتر راه اصلی و مابقی راه فرعی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه آزاد راه کنارگذرشمالی در گذشته به طور ناقص افتتاح شد، خاطرنشان کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید این آزاد راه و پلیس راه آن به طور کامل به بهره‌برداری رسید.

مقدوری تصریح کرد: در همه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی صورت پذیرفته و آزاد راه حرم تا حرم، باند دوم سه راهی شادمهر به کاشمر، باند دوم تربت حیدریه به خواف و غیره ساخته شد و باند دوم آزاد راه مشهد به سرخس نیز از جمله اقدامات پیش رو است.

وی تأکید کرد: در حوزه عمرانی خراسان رضوی اقدامات برجسته زیادی در طول سه سال اخیر صورت پذیرفته که یکی از آنها پلیس راه کنارگذرشمالی بود که با تلاش مسئولان نیروی انتظامی و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی ساخته شد و در هفته دولت بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.