قدس آنلاین: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضویگفت: ۵۲ میلیارد تومان در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شده و در هفته دولت ۱۱ پروژه حمل و نقل جاده‌ای استان به بهره‌برداری رسید.

۱۱ پروژه حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در هفته دولت به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، جواد وحدتی‌فرد صبح امروز در مراسم افتتاح پلیس راه کنارگذرشمالی، اظهار داشت: طول مدت خدمت کوتاه شهیدان رجایی و باهنر تنها 28 روز بود اما همت و اندیشه آنها بسیار بزرگ بود.

وی افزود: ایران به لطف الهی، عنایات امام رضا(ع)، تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید در جایگاهی بالا به لحاظ توان و امنیت قرار دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی با اشاره به اینکه در دوران تحریم‌های ظالمانه تلاش دولت تدبیر و امید افتخاری بزرگ برای ایران رقم زد و حقاقیت کشورمان در سراسر جهان به اثبات رسید، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال فلج کردن اقتصاد ایران بودند که خوشبختانه با هدایت پدرانه مقام معظم رهبری و مدیریت هوشمندانه دولت تدبیر و امید در این امر ناکام ماندند.

وحدتی‌فرد تصریح کرد: در بحث حمل و نقل که بخشی از اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است یکی از شاخص‌های آن موضوع کیفیت بوده و ایران در این زمینه یک کشور مؤفق و اثرگذار در منطقه و جهان است.

وی با اشاره به واگذاری حوزه حمل و نقل به بخش خصوصی، تأکید کرد: 600 شرکت حمل و نقل، 47 هزار راننده و 35 هزار ناوگان در سطح استان فعال است که 96 درصد آن توسط بخش خصوصی و 4 درصد در بخش دولتی مدیریت می‌شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی به کاهش فاصله استراحت‌گاه‌ها اشاره کرد و گفت: فاصله مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان بین 35 تا 45 کیلومتر است و اُفق پیش‌بینی شده کاهش این فاصله از 15 کیلومتر تا 35 کیلومتر است.

وحدتی‌فرد گفت: امروز سه مرکز امداد خودرو در جاده‌های استان فعال هستند که هرکدام 6 دستگاه خودرو دارند.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت، افزود: 52 میلیارد تومان در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شده و در هفته دولت 11 پروژه حمل و نقل جاده‌ای استان به بهره‌برداری رسیده که پلیس راه کنارگذرشمالی شاخص‌ترین پروژه بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی از افتتاح قرارگاه پلیس راه استان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: قرارگاه پلیس راه خراسان رضوی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد و چند پلیس راه در سطح استان نیز با هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد تومان ساخته می‌شود.

وحدتی‌فرد بیان کرد: هم‌اکنون 23 پلیس راه در استان فعال است که با افتتاح پلیس راه کنارگذرشمالی در کیلومتر 41 آزادراه مشهد باغچه به 24 پلیس راه رسید و این پلیس راه در مدت 10 ماه ساخته شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.