مراسم اختتاميه سومين جشنواره ي ملي مشاركت گردشگري ايران در شانزدهم شهريورماه سال جاري با حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري كشور ، استاندار خراسان رضوي و معاون گردشگري سازمان ، مقامات كشوري ، نمايندگان مجلس ، اساتيد و كارشناسان حوزه گردشگري در مشهد مقدس برگزار مي گردد .

اختتاميه سومين جشنواره ي مشاركت ملي گردشگري در مشهد برگزار مي شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي ، اين جشنواره از 15 ارديبهشت ماه لغايت 31 مرداد ماه سال جاري در 4 حوزه عكس ، فيلم ، سفرنامه نويسي و ايده برگزار گرديد .

مديركل ميراث فرهنگي خراسان رضوي در همين ارتباط گفت: سومين جشنواره ملي مشاركت گردشگري با شعار گردشگري حلال – ظرفيت ايراني آغاز گرديده و مشاركت مردمي ، بستري خواهد بود در جهت معرفي فرصت ها و استعدادهاي گوناگون صنعت گردشگري كشورمان در مديريت بهينه حضور گردشگران .

حسین زارع صفت گفت: با توجه به استقبال گسترده ي مردم و هنرمندان و جامعه ي گردشگري كه در دو دوره گذشته برگزار شده ، در جشنواره سوم در نظر است تا با مشاركت بخش هاي مختلف صعنت گردشگري اين رويداد مهم به فرصتي براي همدلي و همكاري تمام بخش هاي گردشگري تبديل شود و به ارتقاي سفر و گردشگري كمك نمايد .

وی افزود: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل نامگذاري شده ، اين جشنواره همانطور كه در عنوان آن آماده است يعني مشاركت ملي با مشاركت تمامي مردم ، هنرمندان ، صنوف گردشگري و ساير دستگاه هاي متولي گردشگري برگزار خواهد شد و از برگزيدگان در بخش هاي مختلف جشنواره تقدير به عمل خواهد آمد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.