خانواده امام «موسی صدر» از «هانیبال قذافی» فرزند «معمر قذافی» به جرم دخالت در ربودن وی شکایت کردند.

شکایت خانواده امام «موسی صدر» از «هانیبال قذافی»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، «شادی حسین» وکیل خانواده امام «موسی صدر» در بیانیه ای اعلام کرد: خانواده امام موسی صدر از طریق وکلای حقوقی شکایتی علیه «هانیبال قذافی» فرزند دیکتاتور لیبی«معمر قذافی» به دادستان کل تجدید نظر لبنان ارایه داد و از هانیبال به جرم دخالت در ربودن امام موسی صدر و دو همراه وی شکایت کردند.

حسین در این بیانیه آورده است که روز جمعه آتی (دوم سپتامبر) زمان بازجویی دوباره قذافی برای بررسی اطلاعات  و مدارکی است که خانواده امام موسی صدر آن را ارایه دادند و دخالت هانیبال را در ربودن امام موسی صدر ثابت می کند. به ویژه اینکه وی یکی از ارکان نظام امنیتی پدرش بوده و بر گروه های مسلحی سیطره داشت که یکی از آنها دکتر «حسین حبیش» یکی از شهروندان لبنانی را چندماه پیش در لیبی ربودند.

 هانیبال در اعترافات پیشین خود گفته بود که امام موسی صدر از لیبی خارج نشده است، بلکه یک فرد که اکنون در یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس زندگی می‌کند، به شکل امام موسی صدر تغییر قیافه داده و به جای او لیبی را به مقصد ایتالیا ترک کرد.

گفتنی است، امام موسی صدر در 31 ماه آگوست سال 1978  در جریان یک سفر رسمی به لیبی ‏به همراه دو تن از یارانش در شهر طرابلس ربوده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.