قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: وزارت نیرو و سد سیمره باید قبل از هر چیز تکلیف برآورد خسارت زمینهای کشاورزی و باغات و منازل مسکونی روستاهای منطقه سیروان را انجام داده و خسارت مردم را پرداخت نمایند.

نیروگاه و سد سیمره خسارات مردم سیروان را پرداخت کند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در آخرین روز از هفته دولت با حضور در شهرستان سیروان و در جریان افتتاح 12 طرح خدماتی عمرانی در این شهرستان با بیان اینکه باید برای اشتغال مردم روستاهایی که به زیر آب سد سیمره رفته اند، اصولی چاره اندیشی کرده و زندگی مردم را با مشکل مواجه نکنیم، اظهارداشت: همه دستگاه های ذیربط در تلاش هستند تا همه مطالبات به حق مردم منطقه پرداخت شود.

وی در جریان افتتاح ایستگاه تقویت و پشتیبانی امواج دیجیتال شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش کارزان با تبریک به مردم این بخش برای بهره مندی از خدمات نوین صدا و سیما، افزود: خدمات نوین رسانه ای سازمان صدا و سیما و تحت پوشش قرار گرفتن همه روستاها می تواند جایگزینی بسیار مناسب برای شبکه های ماهواره ای باشد.

فرماندار شهرستان سیروان نیز با تبریک هفته دولت و با بیان اینکه در هفته دولت امسال 12 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان سیروان به بهره برداری رسیده است، گفت: این طرح ها شامل خدمات شهری، عمران روستایی، راهسازی، واحدهای تولیدی، فرستنده دیجیتال و روشنایی معابر است.

مراد یگانه با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ها در مجموع 90 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، تملک دارایی های سرمایه ای و منابع داخلی دستگاه ها هزینه شده است، اظهارداشت: یکی از مهم ترین طرح های مورد نیاز شهرستان پست توزیع برق است که برای احداث این پروژه بالغ بر 150 میلیارد ریال هزینه لازم است.

گفتنی است افتتاح جایگاه سی ان جی شهر لومار و کلنگ زنی پمپ بنزین این مجموعه با صرف 27 میلیارد ریال اعتبار، افتتاح کارگاه تولید وایت بورد که از طرح های نوین و دانش بنیان اجرا شده در استان است، کلنگ زنی پست تبدیل برق 63 به 20 کیلو وات لومار و افتتاح سایت اداری و ساختمان اداره راه و شهرسازی لومار از مهمترین طرح های شهرستان سیروان بوده که توسط استاندار و هیئت همراه افتتاح و یا کلنگ زنی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.