قدس آنلاین- بیرجند: مدیرکل راه آهن شرق گفت: با احداث خط فرعی سنگ آهن خواف، ظرفیت بارگیری سنگ آهن درراه آهن شرق کشور سالانه یک‌ میلیون تن افزایش می‌یابد.

ظرفیت بارگیری سنگ آهن  درراه آهن شرق  سالانه یک‌ میلیون تن افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند محمدابراهیم اقبالی درنشست خبری افزود: در هفته دولت امسال خط فرعی بارگیری سنگ آهن در ایستگاه خواف به طول 400 متر و با اعتبار بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه آهن شرق تصریح کرد: با احداث این خط فرعی ظرفیت بارگیری سنگ آهن سالانه یک‌ میلیون تن افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: خط فرعی بارگیری سنگ آهن در ایستگاه خواف برای دپوسازی سنگ آهن منطقه سنگان و ارسال به ایستگاه جلال آباد کرمان جهت تبدیل به کنسانتره احداث شده است.

اقبالی همچنین به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت اشاره کرد و گفت: نمازخانه‌ای به مساحت 750 مترمربع، سکوی مسافری به مساحت چهار هزار و 500 مترمربع، خط بارگیری سنگ آهن به طول 300 متر، نصب تعداد پنج برج روشنایی 14 متری، ساخت ساختمان‌های پست بازدید و روشنایی سکو بخشی از پروژه‌های افتتاحی این هفته بود که با اعتبار بیش از 14 میلیارد ریال در ایستگاه بیشه به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه آهن شرق افزود: بتن‌ریزی و تطویل سکوی مسافری بهاباد به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع و با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال نیز پروژه دیگری بود که در ایستگاه بهاباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.