اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم مشهد اعلام شد.

اعلام برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم مشهد شب گذشته با حضور جامعه قرآنی، برگزیدگان قرآن و عاشقان قرآن و عترت در مسجد امام جعفر صادق(ع) مشهد همزمان با آیین اختتامیه این دوره از مسابقات برگزار شد.

بنا بر این گزارش در بخش برادران و در رشته حفظ 5 جزء امید قاسمی، حامد سقایی وعلی اصغرتقی زاده، در رشته حفظ 20 جزء سعید قره داشی ، مجید آجیلیان وابوالفضل چمنی، در رشته حفظ کل محمد خاکپور، داوود خلوصی وسید حسین عالمی و در رشته حفظ 10 جزء سید محمد هاشمی ، سید محمد هاشم پور و حمید رضا قناد زاده حایز رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت برادران علیرضا رضایی، هادی اسفیدانی و مهدی هدایتی فر در رشته اذان اکبر روکی، سعید ثنایی و حسین صفری، در رشته دعا خوانی محمد جواد مصطفی زاده، محمد علی جمعه پور و سید مجتبی میر جلیلی، در رشته ترتیل احسان محمدی، احسان شریفیان مهر و سید حامد حسینی و در رشته مفاهیم محمد ابوالحسنی ، مجید غلامی و محمد داوودی به صورت مشترکی و امیر حسین تفقدی جامی  موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش خواهران در رشته حفظ 5 جزء فائزه صدیق ،سکینه امیری،سکینه امیری  و وجیهه ودیعی، در رشته حفظ 10 جزء فاطمه دروگر، ویدا ودیعی و زهرا نادری، در حفظ20 جزء فاطمه فتحی، حلیمه شوشتری و فائزه زنده دل  و در حفظ کل حمیده جعفری، ملیحه عسگری و سمیه سادات حسینی   رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

این گزارش می افزاید وحیده بحرالعمل طباطبایی، اعظم امینی نژاد و فاطمه امجدی، در رشته دعاخوانی ، مرضیه میرزایی پور، زهرا مهوشیان و زینب حسن زاده  در رشته ترتیل  و در رشته قرائت راحله اسکندری، مرضیه دهقان و سمیه آخوندزاده رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این گزارش حاکیست در رشته مفاهیم قرآن کریم طیبه قهرمان نفر اول، مریم قربانی چری نفر دوم و فاطمه پروازه داد، زهرا مطهر نیا و مومنه قنبری به طور مشترک موفق به کسب رتبه سوم شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.