قدس آنلاین- بیرجند: فرماندار شهرستان سرایان گفت: در راستای توسعه شهرستان خصوصاً مناطق عشایرنشین، دستگاههای متولی امر باید با استفاده از نظرات کارشناسان و ضمن مشخص کردن وظایف دستگاههای مختلف، سند توسعه مناطق عشایری را ظرف دو هفته آینده تدوین کنند.

سند توسعه مناطق عشایری شهرستان سرایان  ظرف دو هفته آینده تدوین شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، محمد کریمی در جمع مردم روستای عشایری چاه غیاث با اشاره به تهدیدات دشمن در قالب تحریمها اظهار داشت: دشمن سعی داشت تا با تحریمهای مختلف فضای ارعاب و تهدید را در جامعه به وجود آورد.

فرماندار سرایان در ادامه با اشاره به تحول شرایط اقتصادی در دولت یازدهم بیان کرد: با همت و تلاش دولتمردان رشد منفی اقتصادی مثبت شد و تورم بالای 40 درصد به زیر 10 درصد رسید.

وی به شرایط و وضعیت شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان سرایان با تداوم خشکسالی‌های 17 ساله مواجه است بنابراین باید با ساختار اقلیم هماهنگ شویم و برای مقابله با این مشکل باید به سمت مشاغل جدید و پایدار حرکت کنیم.

کریمی تصریح کرد: در راستای توسعه شهرستان سرایان خصوصاً مناطق عشایرنشین، دستگاههای متولی امر باید با استفاده از نظرات کارشناسان و ضمن مشخص کردن وظایف دستگاههای مختلف، سند توسعه مناطق عشایری را ظرف دو هفته آینده تدوین کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.