قدس آنلاین - یزد :معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در دو حادثه تصادف در هفته جاری یکی در محور بافق- بهاباد و دیگری در محور ابرکوه- تفت خبر داد.

حضور امدادگران  هلال احمر در دو حادثه رانندگی در هفته جاری

به گزارش قدس آنلاین  از یزد ، سید جواد میرحسینی در این خصوص  اظهارداشت: در اثر انحراف و برخورد یک خودروی وانت پیکان با مانع در 20 کیلومتری جاده بافق محور بافق - بهاباد، 2 سرنشین این خودرو دچار سانحه شدند.

وی افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با حضور در صحنه در کنار تیم اورژانس، نسبت به امدادرسانی به سرنشینان اقدام کردند و تیم امداد جمعیت هلال احمر نسبت به آتل بندی و پانسمان و بانداژ مصدومان اقدام کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همچنین از حضور تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه در حادثه واژگونی پژو 405 به علت ترکیدن لاستیک  خبر داد و افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به عنوان اولین تیم در محل حادثه حضور یافتند.

وی تصریح کرد: در این حادثه 6 سرنشین خودرو دچار سانحه شدند که تیم امدادی با انجام عملیاتی از جمله فیکس کردن سر و گردن. کنترل فشار خون پانسمان و بانداژ و اکسیژن تراپی برای درمان آنها اقدام کردند.

میرحسینی گفت: این حادثه در کیلومتر 36 ابرکوه  جاده ابرکوه – تفت اتفاق افتاده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.