قدس آنلاین: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، این بنیاد با مشارکت سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ۱۱هزار و ۳۰۰ خانوار دارای معلول در کشور تسهیلات ویژه برای خانه دار شدن می دهد.

۱۱۰۰ فقره سند املاک به مردم روستای کهنه جلگه

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد سعیدی کیا در دیدار با استاندار خراسان شمالی افزود: در این پیوند، 229 خانوار معلول استان هم با استفاده از این تسهیلات صاحب مسکن خواهند شد.
وی  با بیان اینکه تمامی زنان باردار در مناطق محروم توسط بنیاد شناسایی می شوند،اظهار داشت: این بنیاد به منظور کمک به این خانواده ها،  به زنان باردارسبد کالا می دهد.
سعیدی کیا به منظور اهدای یکهزار و 100 فقره سند املاک به مردم روستای کهنه جلگه شهرستان مانه و سملقان در خراسان شمالی صبح امروز وارد بجنورد مرکز استان شد.
استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت:توجه ویژه به مناطق محروم از اولویتهای بنیاد مستضعفان است که امیدواریم با اجرای طرح های مصوب بنیاد در راستای محرومیت زدایی در استان گامهای موثری برداشته شود.

محمد رضا صالحی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد، افزود: اولویت دولت آب رسانی،برق رسانی و احداث جاده در مناطق روستایی است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.