قدس آنلاين- كرمان: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ۱۷۶ شبکه تلویزیونی و ۸۰ شبکه رادیویی با زبان فارسی علیه ایران کار می کنند، گفت: این چنین تهاجم رسانه ای در تاریخ بشر سابقه نداشته است.

ایران قوی‌ترین نیروی نظامی منطقه را دارد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در جمع بسیجیان شهرستان رفسنجان در حسینیه ثارالله اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلاب مردمی و الهی است و همین دو عنصر علت بقا و اقتدار این انقلاب شده است.
وی با بیان اینکه مردم پای این ارزشها ایستادند و خدا نیز به آنها پاداش داد، افزود: هر توطئه ای که دشمن ایجاد کرد با ایستادگی مردم مواجه شد و قدرت جدیدی برای آنها ایجاد شد.

ایران دارای قوی ترین نیروی نظامی در منطقه
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون از امن ترین کشورها است  و قوی‌ترین نیروی نظامی منطقه را بدون شک دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: از دل مقاومت مردم، نیروی دفاعی بی نظیری بوجود آمده که امروز در مقابل آمریکا ایستاده و آمریکا امروز جرأت حمله به ایران را ندارند و از آن وحشت دارد.
نقدی بیان داشت: با وجود اینکه شهرهای ما در جنگ نحمیلی موشک باران شدند اما مردم مقاومت کردند که ثمره این مقاومت ایجاد نیروی هوافضا بود که امروز می توانیم ماهواره به آسمان بفرستیم و با موشک اهداف دشمن را در هوا بزنیم.
وی خاطرنشان کرد: همه راههای کسب علم را بر ما بستند و ما را تحریم علمی کردند اما از دل آن اکنون فناوری سلولهای بنیادین، غنی سازی 20 درصد و ... داریم.
نقدی تأکید کرد: دفاع از ملتهای مظلوم مانند سوریه و فلسطین از ارزشهای ثابت ما است و امروز قدرت منطقه ای که بواسطه ایستادگی مردم ایجاد شده، دشمن را ذلیل کرده است.

تهاجم بی سابقه رسانه ای علیه کشور
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: 176 شبکه تلویزیونی و 80 شبکه رادیویی با زبان فارسی علیه ایران کار می کنند که در تاریخ بشر چنین تهاجم رسانه ای سابقه نداشته است.
نقدی به ناکامی دشمن در فتنه سال 78 و 88 اشاره کرد و گفت: دشمن به خیال خود می خواست ظرف 6 ماه با وضع تحریمهای اقتصادی سنگین مردم و نظام را از پای درآورد اما اکنون 6 سال از آن وعده شش ماهه می گذرد و هیچ اتفاقی نیفتاده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر این مقاومت و ایستادگی را در اقتصاد نیز اجرا کنیم در کنار آن قدرت اقتصادی بی نظیری خواهیم داشت.

راههای نفوذ دشمن
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: آمریکا که 35 سال است با ما جنگیده و نتوانسته به اهداف خود برسد و حربه های خود را شکست خورده می بیند نفوذ را دنبال می کند.
نقدی با اشاره به این سخن که خطر نظامی بر علیه ایران وجود داشت تأکید کرد: اینگونه نبود و هیچ خطر نظامی ایران را تهدید نمی کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اقتصاد آمریکا دیگر کشش هیچ جنگی را ندارد و روزی 5/2 میلیارد دلار بر بدهی آمریکا اضافه می شود ضمن اینکه در وجهه جهانی هیچ کشوری از آن برای جنگ حمایت نمی کند.
نقدی بیان داشت: تأثیرگذاری بر تصمیم مسئولان و تغییر در باورها و افکار دو مقوله نفوذ دشمن است که در این رابطه باید بسیجیان متوجه باشند چه اتفاقاتی می افتد.
وی با بیان اینکه کنوانسیون کودک را نفوذی ها روی میز ما گذاشته اند، ابراز داشت: در این کنوانسیون بیان شده که افراد زیر 18 سال مداخله دفاعی نداشته باشند درحالی که این موضوع با شرع مغایرت دارد، چراکه اسلام هر زن و مردی که به سن تکلیف رسیده را مکلف به مداخله در امور دفاعی می‌داند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اینکه گفته می شود اگر رابطه ما با آمریکا خوب شود اقتصاد مان خوب می شود غلط است و نباید القائات دشمن را پذیرفت و در این زمینه بسیجیان باید تحلیل داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: عربستان با تولید روزانه 10 میلیون بشکه نفت با جمعیتی که یک‌چهارم جمعیت کشور ما است 25 درصد مردم کشورش زیر خط فقر هستند و در 5/1 سال گذشته 200 میلیارد دلار از ذخایر عربستان را آمریکا برده است.

برخورد با حقوق های نجومی باید جدی تر باشد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موضوع برجام تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند بنده به نتیجه مذاکرات خوش بین نیستم و ما نرمش قهرمانانه می کنیم تا برای همه ثابت شود که آمریکا بدعهد است.
نقدی ادامه داد: عده ای باور کرده بودند که آمریکا قابل اعتماد است اما در برجام دیدید که ایران به تعهدات خود عمل کرد اما تحریم ها که قرار بود برچیده شود همه تحریم ها سرجای خود است باید بسیجیان این موضوعات را روشنگری کنند.
وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند مسئولان، وزرا و... از قشر متوسط یا مادون متوسط جامعه باشند، گفت: کسی که 2 هزار میلیارد تومان ثروت دارد، درد مردم را نمی‌فهمد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: در زمینه برخورد با فتنه‌گران باید دقت کنیم وحدت و انسجام جامعه امری مهم است، باید صبر کنیم تا ثابت شود، عده‌ای برخی فتنه‌گران را دارای سابقه‌های خوب در انقلاب می‌دانند و برخورد با این افراد را کار خوبی نمی‌بینند که اگر برخورد شود، شاید از ما جدا شوند و ما باید صبر کنیم، همه مردم بفهمند.
نقدی با اشاره به مسئله حقوق های نجومی اظهار کرد: مسئله حقوق های نجومی در حال پیگیری است اما جای آن بود که برخورد جدی تر صورت بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: اسلام در برخورد با کارگزاران مفسد شوخی ندارد و گذشت و اغماض برای توده مردمی است، اما ما بر عکس عمل می‌کنیم، اگر جوانی خطایی کند او را مجازات اما از حقوق‌های نجومی می‌گذریم.

لزوم مصرف کالای داخلی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: 60 میلیارد دلار واردات داریم کشور ما مهد تولید سرامیک است و واردات سنگ نمای ساختمان توجیهی ندارد، اگر 20 میلیارد دلار از این واردات را کم کنیم، مشکل بیکاری در کشور برطرف می‌شود.
نقدی گفت: در این زمینه بسیج اصناف باید به میدان آمده و مردم را توجیه کند که کالای خارجی نخرند تا با توجه به کالای داخلی شاهد رونق تولید باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.