ژنرال «عبدالرشید دوستم» با انتقاد از رئیس جمهور افغانستان اعلام کرد که محمد اشرف غنی صلاحیت‌هایش را نادیده گرفته است و از عملکرد وی حمایت نمی‌کند.

انتقاد مجدد معاون اول از رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ژنرال عبدالرشید دوستم معاون اول رئیس جمهور افغانستان اعلام کرد که از نظر اشرف غنی هیچگونه صلاحیت کاری ندارد و همواره نادیده گرفته می‌شود.

بر اساس ویدیوی منتشر شده در فیسبوک، معاون اول رئیس جمهور افغانستان در جمع هوادارانش از عملکرد رئیس جمهور این کشور انتقاد کرده است.

«عنایت الله فرهمند» رئیس دفتر ژنرال دوستم با انتشار این ویدئو را در فیسبوک خود منتشر کرده است.

دوستم در جمع هوادارانش گفته است که تصمیم جدیدی را در رابطه با حکومت وحدت ملی اتخاذ خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور افغانستان همچنین در ویدئو از نشست سراسری اعضای حزب جنبش ملی تا یک ماه دیگر خبر داده است.

پیش از این نیز ژنرال دوستم  گفته بود که با وجود کشمکشهای فراوان در حکومت افغانستان هرگز قصد ندارد از قدرت کناره‌گیری کند.

به گفته وی، بخاطر عملی نشدن وعده‌هایی که در زمان مبارزات انتخاباتی به مردم داده‌ام شرمنده‌ام، اما هنوز بر تعهداتم پایبندم و برای اجرای آنها تلاش می‌کنم.

چندی است که عدم حضور دوستم در نشستهای مهم ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان، گمانه‎زنیها در مورد وجود اختلاف میان اشرف‌‎غنی و دوستم را قوت بخشیده است.

همچنین «بشیراحمد تینج» سخنگوى حزب جنبش ملى افغانستان، اعلام کرده بود که «عبدالرشید دوستم» رهبر این حزب به دلیل پذیرفته نشدن برخى خواسته‌هایش از سوی حکومت وحدت ملی از دولت کابل ناراضی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.