با ضبط ۶۰ تلاوت از قاریان نوجوان، در آینده‌ای نزدیک شاهد پخش تلاوتهای جدید از قاریان نوجوان در شبکه کودک و نوجوان خواهیم بود.

 نوجوانان، منتظر دیدن تلاوتهای جدید از قاریان هم سن و سال خود باشند/ قاریان سایر طرحها نیز شایسته توجه‌اند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، 60 تلاوت و 13 اذان تصویری از قاریان ممتاز نوجوان طرح «اسوه» توسط معاونت تولید شورای عالی قرآن ضبط شد.

شورای عالی قرآن صدا و سیما مسئولیت ممیزی تلاوتهای قرآن و اذان را برای پخش از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی بر عهده دارد.

بر اساس این گزارش همزمان با حضور گروه مستندساز صدا و سیما در اردوگاه شهید زین‌الدین علاوه بر تهیه مستند از دوره آموزشی تربیتی «اسوه» که به طور مشترک توسط کارگروه قرآن قرارگاه خاتم‌الوصیا و شورای عالی قرآن برگزار می‌شود، 60 تلاوت و 13 اذان تصویری از قاریان ممتاز نوجوان این طرح توسط معاونت تولید شورای عالی قرآن با نظارت سیدمحمدکرمانی، کارشناس تولید این شورا ضبط شد.
این تلاوتها و اذانها در زمانهای مختلف سحر، ظهر و مغرب فیلمبرداری شد که پس از پشت سرگذاشتن سیر نظارتی در شورای عالی قرآن، مجوز پخش از شبکه‌های متناسب مانند شبکه کودک و نوجوان را دریافت خواهد کرد.
لازم به ذکر است که پنجمین دوره طرح آموزشی تربیتی قاریان ممتاز نوجوان اسوه از 3 تا 18 شهریورماه در تهران و اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش تسنیم، طرحهای مشابه دیگری هم مانند طرح ملی تلاوت، طرح پرورش استعدادهای درخشان قرآنی و طرح تربیت قاریان نوجوان در مؤسسه بینه اصفهان به ترتیب توسط وزارت ارشاد و سازمان دارالقرآن الکریم و مؤسسه بینه در حال برگزاری است که نوجوانان حاضر در آنها نیز می‌توانند سوژه‌های خوبی جهت غنی کردن آرشیو تلاوت قرآن نوجوانان در صدا و سیما و تأثیرپدیری سایر نوجوانان کشور از آنها باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.