قدس آنلاین- یزد : فرماندار بافق گفت : ۲۵ شهريور ماه آخرين مهلت ثبت نام از متقاضيان مشاركت در امر سرشماري می باشد

۲۵شهريور ماه آخرين مهلت ثبت نام از متقاضيان مشاركت در امر سرشماري  در بافق

به گزارش قدس آنلاین از  یزد ، سيد مهدي طلائي مقدم در خصوص مشاركت ماموران سرشماري اظهارداشت : متقاضیان انجام سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری می توانند با مراجعه به سايت سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد ( http://yazd.mporg.ir ) اطلاعات خود را درج کرده و ثبت نام کنند.

وي افزود : آخرين مهلت براي ثبت نام از متقاضيان مشاركت در امر سرشماري ( ماموران سرشماري) 25 شهريور ماه سال جاري مي باشد.

طلائي مقدم با اشاره به اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن تصریح کرد: اطلاعات حاصل از سرشماری در برنامه ریزی های آینده کشور اهمیت چشمگیری دارد.

مدیر اجرایی سرشماری شهرستان بافق گفت: هدف اصلی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 جمع آوری داده ها و اطلاعات در زمینه تعداد جمعیت و واحد های مسکونی کشور و ویژگی های عمده آن ها به منظور تامین اطلاعات پایه ای مورد نیاز توسعه اجتماعی و اقتصادی در سطوح مختلف جغرافیایی کشور و همچنین تهیه چارچوب آماری مناسب در زمینه جمعیت، خانوار و مسکن است.

وی خاطرنشان ساخت : بر اساس برنامه مدون قرار است تا سرشماری به صورت اینترنتی از سوم تا 24 مهرماه و بعد از آن عملیات میدانی از تاریخ 25 مهرماه تا 25 آبان ماه سال جاری در سراسر کشور به اجرا درآید.

فرمانداربافق تصریح کرد: شهروندان بافقي می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32436006 واحد روابط عمومي فرمانداری تماس حاصل کنند

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.