قدس آنلاین - کرمان - علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در دیدار با کسبه میدان آزادی افزود:پل های روز و مدرن در کرمان در حال احداث و کار میدان آزادی با تحمل، صبر و شکیبایی کسبه در دست انجام است. وی گفت: میدان آزادی کرمان صاحب المانی می شود که نمونه آن را در کشور نداریم و این میدان به میدانی بسیار زیبا و خوب تبدیل می شود.

پروژه میدان آزادی شهر کرمان تا ۲۲ بهمن به بهره برداری می رسد

استاندار کرمان بیان کرد: اجرای پروژه میدان آزادی با دشواری هایی همراه بود که باعث می شود کمتر کسی جرات اجرای آن را داشته باشد و در این راستا کارهای بزرگی برای جابجایی زیرساخت های موجود در این میدان انجام شد.
وی ادامه داد: در این دولت اجازه ندادیم یک مترمربع به وسعت شهر کرمان در این دولت اضافه شود، این در حالی است که می توانستیم این کار را کرده و درآمدهای کاذبی ایجاد کنیم.
رزم حسینی گفت: تراکم کم جمعیت در سطح شهر موجب می شود هر شهردار توانمندی نیز نتواند خدمات مناسبی را به جامعه ارائه کند.
وی اظهار کرد: همه شهرداران کرمان در حد توان خود خدمت کرده اند ولی وسعت شهر موجب شده کمترین تراکم جمعیتی را در این شهر داشته باشیم.
وی افزود: تاکنون چهار جلسه برای حل مشکلات مالیاتی کسبه میدان آزادی برگزار و ضمن برگزاری این جلسات، بازدیدهای سرزده نیز از این پروژه انجام شده است.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: بخشی از جمعیت کرمان در اطراف میدان آزادی متمرکز و این تمرکز باعث شد تا در چهارراه ولیعصر (ع) ترافیک وجود داشته باشد.
وی گفت: استان کرمان دارای پیشینه طولانی تاریخی به ویژه در حوزه کسب و کار است و تاریخ کرمان حکایت گر سال ها تجارت کرمان با شرق است.
وی یادآور شد: در شرایطی طرح های عمرانی بزرگی را در شهر کرمان آغاز کردیم که هیچ پیمانکاری حاضر به همکاری با ما نبود و بدهکاری بالایی به پیمانکاران وجود داشت.
وی گفت: وظیفه حکومتی خود می دانیم که رضایت مردم را در اجرای طرح ها مد نظر قرار دهیم و اگر مرکز شهر کرمان آباد نشود سرمایه گذاران وارد این استان نمی شوند و اگر آباد شود، حضور آبادگران در نقاط مختلف استان افزایش می یابد.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه نگاه توسعه متوازن در کرمان با جدیت دنبال می شود، افزود: کرمان آینده بسیار درخشانی را در پیش رو دارد و طرح های آبی استان کرمان با جدیت در دست انجام است.
وی عنوان کرد: همه دلسوزان کرمان و کرمانی علاقه مند به شهر هستند و به اتفاقاتی که در این شهر رخ می دهد، حساسیت دارند.
در این دیدار که فرماندار کرمان، شهردار کرمان و مدیرکل امور مالیاتی استان نیز حضور داشتند، درباره حل مسائل و مشکلات کسبه میدان آزادی با حضور این افراد تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.