رئیس جدید اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گناباد طی حکمی از سوی زارع صفت مدیرکل میراث فرهنگی استان، صبح امروز منصوب شد.

رئیس جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان گناباد منصوب شد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید میراث فرهنگی شهرستان گناباد برگزار شد و طی آن علیرضا شناسایی به این عنوان منصوب شد همچنین از زحمات امان الله نوروزی مدیر سابق میراث فرهنگی این شهرستان قدردانی به عمل آمد.
علیرضا شناسایی پیش از این سابقه ریاست اداره همین شهرستان ، رئیس اداره روابط عمومی میراث فرهنگی استان جنوبی و رئیس میراث فرهنگی شهرستان خوسف را در کارنامه خود دارد.
محمد علی نبی پور فرماندار گناباد در این جلسه گفت: تاکنون سرمایه گذاری زیادی در حوزه گردشگری این شهرستان انجام نشده و امیدواریم با توجه به ثبت جهانی قنات قصبه و سایر اقدامات بتوانیم تحولی ایجاد کنیم و سهم گردشگری را از اقتصاد افزایش دهیم.
در ادامه این مراسم، صالح نیا، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: قرار گرفتن ایران در فهرست 10 کشور اول جهان به لحاظ جذبه های فرهنگی و طبیعی اتفاق خوبی است، چرا که بعد از رفع تحریم ها شاهد حضور گردشگران بین المللی در ایران و خراسان رضوی هستیم.
وی افزود: برای اولین بار ایران جزئی از مقصدهای اصلی تورهایی گردشگری در سال 2016 قرار گرفته است.
صالح نیا تصریح کرد: در جهت توسعه صنعت گردشگری گناباد اقدامات خوبی صورت گرفته که از آن جمله می توان به برگزاری تورهایی گردشگری مدیران آژانس های مسافرتی، استفاده از ظرفیت بوم گردی روستای ریاب، برگزاری تورهایی گردشگری به مقصد گناباد اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.