قدس آنلاین: معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: سومین پویش مطالعاتی همه با هم بخوانیم با محوریت کتاب دخیل عشق در مشهد آغاز شد.

سومین پویش مطالعاتی همه با هم بخوانیم

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: سومین پویش مطالعاتی همه با هم بخوانیم با محوریت کتاب دخیل عشق در مشهد آغاز شد.
مهدی ابراهیمی افزود: این پویش مطالعاتی با بهره ‌گیری ازایده ‌های نو به دنبال رشد فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.
وی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی جامعه با کتاب های مفید دانست و اظهار کرد: در این راستا سعی شده است در قالب برنامه ‌های ترویجی فرهنگ کتابخوانی در مخاطبان نهادینه و پایدار شود.
وی با بیان اینکه تاکنون دو پویش مطالعاتی با محوریت کتاب‌ های 'دختر شینا' و 'رویاهای نیمه شب' هم راستا با برگزاری مسابقات کشوری این کتابها برگزار شده است گفت: سومین پویش نیز با محوریت کتاب دخیل عشق در حال برگزاری است و علاقه مندان تا پایان مهر ماه سال جاری برای شرکت در این پویش مهلت دارند.
ابراهیمی ادامه داد: کتاب دخیل عشق مربوط به زندگی دختریست که در حرم امام رضا (ع) نذر می کند با یک جانباز ازدواج کند که این نذر باعث می شود سرنوشتش دستخوش تغییراتی شود. علاقه مندان می توانند این کتاب را از مراکز فرهنگی و فرهنگسراها و کتاب فروشی های معتبر سطح شهر تهیه و در مسابقات چهار گانه ای که برای این دوره طراحی شده است شرکت نمایند.
وی گفت: این پویش از دهه کرامت آغاز شده و تا کنون بیش از دو هزار نسخه از کتاب مزبور نیز فروخته شده است.
وی افزود: از ابتکارات این دوره می توان به سبک توزیع جوایز اشاره کرد که در راستای اقتصاد مقاومتی 128 نفر از شرکت کنندگان به تفکیک هر مسابقه که به قید قرعه برنده شده اند به انتخاب خود می توانند کالای ایرانی خریداری نمایند.
ابراهیمی اظهار کرد: علاقه‌ مندان برای ارتباط بیشتر و دریافت اطلاعات دقیق ‌تر از پویش مطالعاتی 'دخیل عشق' می‌ توانند به کانال تلگرامی به آدرس https://telegram.me/hamebahambekhanim مراجعه و یا با شماره تلفن 09376407256 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.