دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: هفت میلیون و ۶۵۱ هزار و ۶۶۹ نخ سیگار قاچاق از سوی سازمان اموال تملیکی استان‌های خراسان رضوی و شمالی در مشهد نابود شد.

امحای بیش از ۷میلیون نخ سیگار قاچاق در مشهد

به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان رضوی، ابراهیم افشاری اظهار کرد: هفت میلیون و 651 هزار و 669 نخ سیگار قاچاق امروز از سوی سازمان اموال تملیکی استان‌های خراسان رضوی و شمالی در مشهد نابود شد.

وی افزود: علاوه بر سیگار قاچاق هفت هزار کیلوگرم تنباکو، ناس، داروهای نیروزا و پودرهای مکمل بدن‌سازی نیز در همین چارچوب نابود شد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: ارزش این اجناس خارجی قاچاق 15 میلیارد و 323 میلیون ریال برآورد شده بود.

وی ادامه داد: این نابودسازی چهارمین مرحله انهدام کالاهای قاچاق از ابتدای امسال در مشهد است که در راستای مبارزه گسترده در حوزه قاچاق کالاها با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

گفتنی است نماینده دادستان مشهد و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دانشگاه علوم پزشکی و محیط‌زیست خراسان رضوی نیز در این مراسم حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.