امام جمعه مشهد با اشاره به فاجعه منا در سال گذشته گفت:عده‌ای استحاله شده از راه امام می‌گویند تا با سعودی رابطه برقرار نکنیم مشکلات منطقه حل نمی‌شود.

عده ای استحاله شده فکری می گویند با عربستان رابطه برقرار کنیم
به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر برگزار شد، گفت: نباید در عرصه سیاست گزاری های کشور دنباله رو شهوانی و خوش گذرانی و لذت پرستی ها و اشرافی گری ها باشد.
وی با اشاره به شهادت امام باقر (ع )تصریح کرد: وجود امام باقر در برابر طاغوت زدایی بنی امیه بود که هسته مقاومت آن از امام چهارم تشکیل شده بود.
امام جمعه مشهد افزود: امام باقر (ع  )هسته مقاومت از موالی در برابر فقها را توسعه داد و موسس مسئله تقیه ایشان بودند و تشکیلات هسته مقاومت را با قدرت ادامه دادند و طاغوت زدایی را به عنوان یک مسئله مهم در شیعه ترویج دادند.
ایت الله علم الهدی با اشاره به سالگرد حادثه منا، تصریح کرد:  عده‌ای استحاله شده از راه امام می‌گویند اگر با سعودی ها رابطه برقرار کنیم مشکلات منطقه حل می‌شود اما باید بدانند سعودی آدم کش است و 7 هزار مظلوم را در یک توطئه و سوء مدیریت شیطانی نابود کرد.
وی بالاترین ذلت را در رابطه با آمریکا دانست و خاطر نشان کرد: اینها یادشان رفته آمریکا شیطان بزرگ است و نه تنها امام را فراموش کرده‌اند بلکه در مقابل امام هم ایستاده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت:  این ها همان کسانی هستند که یادشان رفته سعودی یک مزدور ناپاک در منطه برای صهیونیسم است و نمیدانند که کدام مشکل را سعودی می‌خواهد برطرف کند؟
ایت الله علم الهدی با بیان اینکه  عربستان برای حج امسال، امنیت را به یک شرکت اسرائیلی سپرده است، افزود:  مرکز این شرکت مرکز آن در لندن است و شعب آن در امارات و قطر و شورای همکاری خلیج فارس حاضر است و روزنامه های اسرائیل قرارداد کتبی را منتشر کردند و ببینید جنایت تا به کجا رسیده است.
وی تصریح کرد: این شرکت دستبندهای الکترونیکی طراحی کرده تا از طریق gps حجاج را شناسایی کند و بدانند حجاج کجا هستند و می‌خواهند از این کسانی را که بر خلاف جریان آنها هستند شناسایی کنند و نابود کنند.
امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: آنها می خواهند منای سال گذسته را با سازماندهی تجدید کنند و در کنار آن عده اب افراد نا آگاه زمزمه می کنند که از حج محروم شده اند و دست و پا می زنند که به هر طریقی به حج بروند اما نمی دانند در کام جاسوس های اسرائیلی می روند.
ایت الله علم الهدی عنوان کرد: ما تحت رهنمودهای رهبری مسیر درست را تشخیص دهیم و بر مقاومت و استکبار ستیزی ما روز به روز افزوده می شود تا جهان را برای فرج مولا مهیا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.