قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: با توجه به ارتباط مستقیم بسیاری از جرائم با مواد مخدر اجرای اینگونه طرح ها در کاهش جرایم خرد به وی‍ژه سرقت تاثیر قابل توجهی داشته است.

اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و دستگیری 61 خرده فروش و کشف 21کیلو مواد مخدر طی شش ماه گذشته در استان، خبر داد.

سردار  غلامعباس غلامزاده  گفت: در این طرح که طی شش ماه گذشته با حضور نیروهای عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان ها در برخی محلات شهری و روستائی و پارک ها و تفرجگاه ها در سراسر استان اجرا شد، 30 نقطه آلوده پاک سازی شد.

وی افزود: در این رابطه با شناسایی 30 نقطه از مراکز توزیع مواد مخدر در سراسر استان با هماهنگی مقام قضائی، 61 مواد فروش که اغلب آنها دارای سوابق متعدد کیفری بودند دستگیر و 21 کیلو انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سردار غلامزاده تصریح کرد: با توجه به ارتباط مستقیم بسیاری از جرائم با مواد مخدر اجرای اینگونه طرح ها در کاهش جرایم خرد به وی‍ژه سرقت تاثیر قابل توجهی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اقدامات انجام شده بر اساس گزارش های مردمی و اطلاعاتی که شهروندان از مکان های فعالیت مجرمانه مواد فروشان به پلیس دادند، صورت گرفته افزود: برابر رصد و نظرسنجی های انجام شده ، اجرای طرح فوق رضایت مندی عموم مردم استان را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری افزود: با توجه به اینکه دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر یکی از دغدغه ها و مطالبات اصلی مردم استان است، اجرای گسترده این طرح و برخورد با مصادیق مجرمانه به ویژه در زمینه مواد مخدر جهت کنترل دیگر جرائم مرتبط از اقدامات ضروری است که در برنامه های پلیس استان به صورت دقیق هدف گذاری شده است.

سردار غلامزاده در پایان با ابراز خرسندی از همکاری خوب مردم در شناسایی نقاط آلوده و معرفی مواد فروشان به پلیس، گفت: اجرای این طرح درشش ماه دوم سال جاری به قوت خود باقی است و هم استانی های عزیز می توانند در صورت مشاهده مصادیق مجرمانه در سطح جامعه که هنجارهای اجتماعی را مورد تهدید قرار می دهد، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.