وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ارسال لوحی از تلاش های استاندار کرمان در توسعه و پیشبرد برنامه تحول نظام سلامت و همچنین ترغیب بخش خصوصی نسبت به سرمایه گذاری در بخش سلامت قدردانی کرد.

تقدیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از استاندار کرمان

قدس آنلاین به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان: علی اکبر حقدوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در دیدار  با استاندار کرمان، لوح تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تقدیم نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان نمود.
متن لوح قدردانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح ذیل می باشد:
 
وَعَدَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ أَجْرٌ عَظیمٌ
جناب آقای مهندس رزم حسینی
استاندار محترم کرمان
رشد و توسعه جامعه مرهون تلاش گسترده و ارزشمند کسانی است که صادقانه عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای خدمت به دیگران قرار داده اند.
انسان های خدومی که به منظور آرامش خاطر نسل فردا تلاشی نستوهانه را سرلوحه کار خود قرار می دهند قاعدتا در پیشگاه ذات باریتعالی از منزلت خاصی برخوردار خواهند بود.
بدینوسیله از زحمات مجدانه جنابعالی و همکاری گرم و صمیمانه ای که با حوزه سلامت داشته اید قدردانی و تشکر می نمایم؛ بی شک نقش بی بدیل حضرتعالی در توسعه و پیشبرد برنامه تحول نظام سلامت در حوزه های بهداشت و درمان و همچنین ترغیب بخش خصوصی نسبت به سرمایه گذاری در بخش سلامت استان کرمان در تاریخ دیار کریمان ماندگار خواهد بود.
سعادت و توفیق روزافزونتان را از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم. موفق و پیروز باشید. ان شا الله
 
                                                             دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی
                                                                              وزی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.