۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: 456132

دونالد ترامپ و کمپین انتخاباتی وی هیچ اظهارنظری درباره وضعیت سلامتی هیلاری کلینتون ابراز نخواهند کرد.

 سکوت ترامپ درباره بیماری کلینتون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، 2 رسانه خبری آمریکایی امروز دوشنبه اعلام کردند که دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری و کمپین وی حاضر به اظهارنظر و موضع گیری در قبال مشکلات سلامتی هیلاری کلینتون نیستند.

کمپین ترامپ اعلام کرده است که به همه کارکنان دستور داده شده است تا هیچ مطلبی را درباره وضعیت سلامتی کلینتون در شبکه‌های احتماعی منتشر نکنند. این خبر را سی ان ان اعلام کرده است.

هرگونه نقض این دستور می‌تواند موجب برکناری از کمپین انتخاباتی ترامپ شود. این مطلب را منابع آگاه در کمپین ترامپ اعلام کرده‌اند.

بلومبرگ نیز همین مطلب را به نقل از منابع آشنا و نزدیک به کمپین ترامپ اعلام کرده است.

ترامپ طی هفته‌های اخیر بارها از مشکلات جدی در سلامتی کلینتون خبر داده بود.

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنامه‌های رقابتی خود را به دستور پزشکان متوقف کرده و برنامه‌های تبلیغاتی خود را نیز تغییر داده است.

کلینتون 69 ساله که روز گذشته در مراسم بزرگداشت حوادث 11 سپتامبر شرکت کرده بود به علت ضعف جسمی از حال رفته و به سرعت تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت.

یک فیلم ویدئویی که بعدا منتشر شد، نشانگر لحظه حساسی است، زمانی که زانوهای کلینتون خم شده و نزدیک بوده است روی زمین بیفتد. این اتفاق در شرایطی رخ داده است که کلینتون و تیم محافظ وی منتظر خودرویی بودند تا او را به مرکز درمانی منتقل کنند.

کمپین کلینتون اعلام کرده است که وی در برنامه‌های انتخاباتی 2 روز آینده در کالیفرنیا شرکت نخواهد کرد.

لیزا بارداک پزشک کلینتون در این باره تاکید کرد: خانم کلینتون سابقه سرفه به خاطر آلرژی داشته است. روز جمعه پس از بررسی‌های صورت گرفته در باره سرفه‌های طولانی مدت، مشخص شد که وی به ذات الریه مبتلا شده است. او با آنتی بیوتیک‌ها تحت درمان قرار گرفته و به وی توصیه شد تا استراحت کند و برنامه‌های انتخاباتی را لغو نماید.

وی افزود: اتفاق امروز صبح زمانی رخ داد که گرمای شدید هوا موجب شد تا آب زیادی از دست بدهد. من فقط او را معاینه کردم و خانم کلینتون پس از گذراندن دوران نقاهت بار دیگر سلامتی خود را به دست آورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.