مقامات امنیتی شهر مونیخ آلمان در آستانه برگزاری جشن اکتبر طرح امنیتی جدید و سختگیرانه تری را نسبت به سال‌های گذشته برای این جشن‌ها ارائه می‌دهند.

تشدید اقدامات امنیتی در مونیخ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، آلمان در آستانه شروع جشن اکتبر اقدامات امنیتی را تشدید کرده و طرح امنیتی برای  این جشن را معرفی می کند.

پلیس مونیخ همراه با بخش کارشناسی مدیریت این جشن‌ها امروز مشترکا طرح های امنیتی و ترافیکی خود را برای جشن اکتبر ارائه می دهند. بر این اساس امسال در جشن اکتبر اقدامات امنیتی سختگیرانه تری نسبت به سال های گذشته وجود خواهد داشت.

از جمله اینکه افراد کوله پشتی و ساک بزرگی را نباید در این مراسم به همراه داشته باشند. محل برگزاری کاملا حصار کشی می شود. نیروهای پلیس با حدود 600 نیرو در محل برگزاری جشن اکتبر حضور خواند داشت.

جشن اکتبر مراسمی است  که از آن به عنوان بزرگترین جشن مردمی در جهان یاد می کنند و  هر سال به مدت حدود دو هفته در آخر سپتامبر و آغاز اکتبر در مونیخ  آلمان انجام می شود.

معاون رئیس پلیس مونیخ و کارشناس مدیریت این جشن اقدامات امنیتی طراحی شده برای این منظور را در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک شرح خواهند داد.

جشن اکتبر از شنبه آینده آغاز شده و تا سوم اکتبر در شهر مونیخ آلمان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.