قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌ شرقی از ایجاد نمایشگاه دائمی برای عرضه تولیدات و توانمندی‌های شهرستان مراغه خبر داد و افزود: با وجود ظرفیت‌های فراوان در بخش کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری وجود این نمایشگاه در این شهرستان ضروری است.

ایجاد نمایشگاه دائمی برای عرضه تولیدات و توانمندی‌های مراغه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه تولیدات و توانمندی‌های روستاییان و عشایر سهند مراغه اظهار داشت: نمایشگاه تولیدات و توانمندی‌های روستاییان و عشایر استان، با هدف معرفی ظرفیت‌ها، تولیدات بومی و محلی در تمام شهرستان‌ها برپا می‌شود.

وی افزود: به زودی گلچینی از غرفه‌های شهرستان‌ها در قالب نمایشگاه استانی دایر و بهترین غرفه‌ها نیز برای برپایی نمایشگاه ملی به تهران معرفی می‌شوند.

پورمهدی گفت: این نمایشگاه‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی برای معرفی تولیدات روستاییان و عشایر و بهره‌مندی شهروندان از این تولیدات برگزار می‌شود.

وی افزود: آذربایجان شرقی از قطب‌های تولید فرآورده‌های دامی، محصولات لبنی، باغی، خشکبار، جاجیم، گلیم و ورنی در کشور است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌ شرقی در ادامه از ایجاد نمایشگاه دائمی برای عرضه تولیدات و توانمندی‌های شهرستان مراغه خبر داد و افزود: با وجود ظرفیت‌های فراوان در بخش کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری و تولید فرآورده‌های دامی و کشاورزی وجود این نمایشگاه در مراغه ضروری است.

 در نخستین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر برای تحقق اقتصاد مقاومتی در مراغه تولیدات روستاییان و عشایر شامل، محصولات دامی، صنایع دستی، فرش و گلیم، مواد غذایی، گل و گیاه، عرقیات گیاهی، محصولات باغی و خشکبار در 54 غرفه عرضه شده است.

این نمایشگاه تا 27 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های مراغه برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.