قدس آنلاین/ایلام/ غلامرضا محمدمرادی: پیکر زنده یاد" آیت اله فرجی " بزرگمرد مصلح، معلم وارسته، نیکنام نیک اندیش، صاحب امتیاز و مدیرمسؤل نشریه وزین قلاقیران؛ پس از انتقال از تهران، با حضور جمع کثیری از آحاد مختلف مردم و به نحو با شکوهی، عصر روز جمعه از فرودگاه شهدای ایلام تا آرامستان امامزاده حاج بختیار تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر" آیت اله فرجی " تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، همه آمده بودند تا به پاسداشت آیات و نشانه های مردمداری، حسن خلق، صلح جویی، پاکدستی، عزت نفس، اخلاص و تواضع آیت اله فرجی؛ یاد بزرگان و مصلحان را به نیکی پاس  بدارند و دگر بار مکتب دلداری و دلدادگی برپا کنند.

آنچه در این مراسم به خوبی نمایان و بر چشمان گریان مردم جاری بود، نمودی عینی از زوایای پیدا و پنهان ساده زیستی رادمردی بود که در اوج خوشنامی درخشید و برای همیشه تاریخ، نیکنامی اش بر بلندای" قلاقیران " حک شد.

آیت اله فرجی، آیتی از صداقت و صلح و صفا بود؛ الله را یگانه امید زندگانی ساده و بی آلایش خود می دانست و بهترین لحظات زندگی اش در ایجاد فرج و گشایش مشکلات مردم خلاصه می شد و کمتر مجالس صلح و سازش و عام المنفعه ای بود که این زنده یاد در آن پیشقدم نشده باشد.

در یک کلام می توان گفت که" آیت اله فرجی " در کسوت معلمی، تعهد و اخلاص؛ در مسند مدیریت و سیاست، پاکدستی و دور اندیشی و در عرصه خبر و رسانه، قداست قلم را به درستی به یادگار گذاشت.

دفتر سرپرستی روزنامه قدس و سایت خبری-تحلیلی قدس آنلاین در استان ایلام، درگذشت این همکار فرهیخته را به جامعه رسانه ای کشور تسلیت عرض نموده و از همگان بویژه صدا و سیما و رسانه های استان که در مراسم تشییع و تدفین این زنده یاد شرکت کردند و به نحو شایسته نیز پوشش خبری دادند، تشکر می نماید.

" روحشان شاد و یادشان گرامی باد "

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.