تروریست‌های داعش که سعی داشتند در غرب استان الانبار، شهر الحدیثه و چند منطقه دیگر در مرکز استان را اشغال کنند، با مقاومت نیروهای امنیتی و مردمی ناکام ماندند.

حملات ناکام تروریست‌های داعش در استان الانبار عراق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، صبح امروز (شنبه) ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش با هدف اشغال شهر راهبردی «حدیثه» در غرب استان الانبار حملاتی را از دو محور شرق و شمال علیه مواضع نیروهای عراقی انجام دادند.
همزمان با حملات تروریست‌ها، نیروهای مردمی مستقر در منطقه به کمک نیروهای ارتش شتافتند و با وارد کردن خسارت سنگین به تروریست‌ها، عملیات آنها را ناکام گذاشتند.
در محور دیگر، عناصر تروریستی داعش با هدف نزدیک شدن به غرب شهر الرمادی حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای پلیس فدرال در منطقه «160 کیلو» و  محور جاده بین المللی انجام دادند که با هوشیاری نیروهای امنیتی این حملات نیز دفع شد.
مناطق حومه شهر الرمادی از جمله «البوجاسم»، «البوذیاب» و «الجریشی» نیز شاهد درگیری میان نیروهای عراقی با تروریست‌های داعش است و تا الان نیروهای عراقی بخوبی موفق شده‌اند تمامی حملات را دفع کنند.
با نزدیک شدن نیروهای عراقی به شهر موصل، بزرگترین پایگاه داعش، ده‌ها تن از تروریست‌ها به سوی مرز سوریه نقل مکان کرده‌اند و آن‌ها در صدد هستند با درگیر کردن نیروهای عراقی در جبهه‌های مختلف، علاوه بر ایجاد تاخیر در شروع عملیات پاکسازی موصل، باز هم شهر الرمادی را اشغال و روحیه از دست رفته عناصر خود را در سایر مناطق احیا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.