قدس آنلاین- بیرجند:رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی یک مسئله جدی است که باید به آن توجه شود گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان باید بررسی و ریشه‌یابی عمیق صورت گیرد.

آسیب‌های اجتماعی خراسان جنوبی باید بررسی و ریشه‌یابی عمیق صورت گیرد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، جلال‌الدین صادقی درنشست خبری اظهار کرد: دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی  خراسان جنوبی با تصویب کارگروه فرهنگی ـ اجتماعی استانداری به جهاددانشگاهی استان واگذار شد.

وی با بیان اینکه ریشه‌یابی و حل معضلات اجتماعی نیازمند هم‌افزایی و هم‌فکری دستگاه‌ها است یادآور شد: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با ارائه پیشنهاد راه‌اندازی دبیرخانه علمی آسیبهای اجتماعی در این نهاد تلاش دارد با انجام پژوهشها و تحقیقات کارآمد در این خصوص گام مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی بردارد.

صادقی عنوان کرد: امروزه متأسفانه شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی متعددی در جامعه هستیم که موجب فروپاشی بنیان خانواده می‌شود به ویژه اعتیاد این بلای خانمان‌سوز که روزبه‌روز گسترش می‌یابد و برای مهار آن باید چاره‌ای اندیشید.

وی با اشاره به اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی یک مسئله جدی است که باید به آن توجه شود افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان باید بررسی و ریشه‌یابی عمیق صورت گیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: علل بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید بررسی شود که با پژوهش کاربردی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب در امر پیشگیری از بروز این آسیبها موفق خواهیم بود.

صادقی تأکید کرد: حل آسیب‌های اجتماعی تنها در یک برهه زمانی کوتاه قابل حل نیست و با عزم مشترک و به دور از موازی‌کاری در حل آسیب‌ها می‌توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.