مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از سفر ۵ روزه آیت‌الله نوری همدانی به این استان خبر داد.

سفر ۵ روزه آیت‌الله نوری همدانی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام حمید برازش در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر 5 روزه آیت‌الله نوری همدانی به این استان، اظهار داشت: آیت‌الله همدانی در روز نخست سفر خود در روز هفتم مهرماه با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و تشکل‌های دینی و هنرمندان دیدار می‌کند.

وی افزود: این مرجع تقلید شیعیان در روز هشتم مهرماه ساعت 9:30 صبح در حسینیه ثارالله یاسوج با عامه مردم دیدار و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت‌الله نوری همدانی در ادامه سفر خود در روز نهم مهرماه با علما و روحانیون استان در دفتر آیت‌الله ملک‌حسینی دیدار خواهد کرد.

برازش دیدار با نخبگان و اساتید، حضور در شورای اداری استان و دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی استان را از دیگر برنامه‌های سفر 5 روزه آیت‌الله نوری همدانی به این استان عنوان کرد.

وی سفر این مرجع عالیقدر شیعیان به کهگیلویه  و بویراحمد را از برنامه‌های برجسته فرهنگی استان در سال 95 عنوان و ابراز کرد: حضور یک مجتهد جامع‌الشرایط در استان منشأ خیر و برکات فراوانی برای استان خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.