معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از اجرای برنامه های تبلیغی – فرهنگی به مناسب دهه ولایت خبر داد.

برنامه‌های تبلیغی – فرهنگی ویژه دهه ولایت در حرم رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با اشاره به مراسم هفتگی حرم مطهر رضوی گفت: برنامه‌های حرم رضوی با محوریت دهه ولایت و جشن عید غدیر با محتویات سخنرانی و بیان احکام، مدیحه سرایی، اجرای تواشیح، زیارت و دعا در اماکن متبرکه رضوی از تاریخ 27 شهریور تا 2 مهر ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این هفته حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر کاشانی ساعت ۱۱:۴۵ با موضوع «غدیر و نقشه دین زدایی شیطان» در رواق امام خمینی(ره)، به ایرادسخنرانی خواهد پرداخت.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی درباره ویژه برنامه های صحن جامع رضوی گفت: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد نظافت ساعت ۱5:۱۰ با موضوع شناخت امیرالمومنان(ع) و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میرباقری ساعت 19:45 با موضوع ولایت و امامت از منظر قرآن از دیگر برنامه های هفته جاری به شمار می رود که ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: طبق روال هر هفته، جلسه تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام و المسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی در شامگاه سه شنبه، بعد از نماز مغرب و عشاء در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار خواهد شد.
وی درباره قرائت ادعیه در حرم رضوی گفت: در این هفته دعای توسل با نوای حمید اکبری و دعا کمیل و ندبه با صدای رضا نبوی از مداحان وذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) قرائت می شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: با توجه به حضور کثیر زائران در هفته پایانی فصل تابستان، از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی برنامه های متنوعی چون حلقه های معرفت، پایگاه آداب زیارت، کبوترانه، مشاوره دینی و اعتقادی تدارک دیده شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.