قدس آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بودجه ۷۴۶ میلیون تومانی شورای اسلامی شهر بجنورد طی سال گذشته، ۵۰ میلیون تومان مازاد داشته که به بودجه سال ۹۵ انتقال پیداکرده است.

انتقال ۵۰ میلیون تومان از بودجه سال ۹۴ شورای شهر بجنورد به بودجه سال جاری

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حسین پیلتن در جلسه رسمی فوق العاده شورای شهر بجنورد اظهارداشت : شورای اسلامی شهر بجنورد در سال گذشته ۷۴۶ میلیون تومان بودجه داشته که از این میزان ۶۷۰ میلیون تومان توسط شهرداری تأمین اعتبارشده است.

وی در ادامه در رابطه با ایجاد پایگاه اورژانس در پارک تفریحی بش قارداش گفت: استانداری خراسان شمالی، فرمانداری بجنورد، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان درباره ضرورت ایجاد پایگاه اورژانس در ورودی بش قارداش نامه‌ای به شورا ارسال کردند.

پیلتن خاطرنشان کرد: بر اساس درخواست این چهار نهاد بودجه راه‌اندازی پایگاه اورژانس در محل ورودی بش قارداش لحاظ شده و در حال حاضر به ۱۰۰ متر زمین برای ایجاد آن نیاز است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای خدمات‌دهی به همشهریان، به منظور استقرار تیم پزشکی در پایگاه اورژانس بش قارداش اعلام آمادگی کرده است.

در این جلسه پس از اعلام نظر اعضای شورا، مقرر شد زمین پایگاه اورژانس در پارک بش قارداش، پس از مکان‌یابی توسط کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بجنورد، سازمان پارک‌ها و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک بجنورد با حفظ مالکیت شهرداری احداث شود.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه پیشنهاد برگزاری جلسه ای به‌منظور حفظ باغ‌های بجنورد را داد و گفت: با توجه به اینکه در بجنورد باغ‌های مناسبی وجود دارد و به‌منظور حفظ آن‌ها باید جلساتی برگزار کنیم تا تصمیمات اساسی گرفته شود.

سید احمد وکیلی اظهار داشت : در حال حاضر یکی از بهترین باغ‌ها در خیابان سیدی بجنورد باغ «جزایری» است که با توجه به‌قرار داشتن در بهترین محل این شهر، می‌توان از آن به‌عنوان پارک استفاده کرد.

در این جلسه نام چند خیابان و کوچه در بجنورد به تصویب اعضای شورای رسید که نام یکی از خیابان‌ها به نام خیابان خبرنگار تصویب شد.

همچنین در این جلسه تقاطع سید جمال‌الدین به نام چهارراه کتاب، کوچه تلاش ۳ به نام کوچه شهید بهمن گریوانی، نام‌گذاری تقاطعی به نام شهدای غواص، نام‌گذاری پل ورودی بجنورد به نام شهدای منا، تغییر کوچه طوفان بانام جدید تلاش مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد قرار گرفت.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.