قدس آنلاین-شهرکرد-فریدون عباسی: : غبارروبی و عطر افشانی غبور شهداء در سطح استان که توسط پیش کسوتان جبهه و جنگ انجام میگیرد از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

اجرای 634  برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 634 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که 232 عنوان برنامه درون سازمانی است که در سطح  سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای مسلح برگزار میگردد و 402 عنوان برنامه برون سازمانی است که برای عموم مردم و در سنین مختلف برنامه ریزی شده است که از جمله این برنامه ها می توان به رژه یگان های مسلح استان در 31شهریور از مقابل ساختمان استانداری اشاره کرد که این رژه  نشان دهنده صلابت و اقتدار نیروهای مسلح و اطمینان بخشی به نیروهای خودی و احساس یأس و ناامیدی در دل دشمنان است.

سردار رضا محمد سلیمانی افزود: فرهنگ سرای شهرکرد جهت برگزاری نمایشگاه مهر ولایت در قالب های مختلف نظر گرفته شده که  قسمتی از این نمایشگاه به قرفه های نرم افزاری و قسمتی به قرفه سخت افزاری شامل سلاح های گوناگون  اختصاص داده شده است.

وی گفت: قسمتی از سالن نمایشگاه به بازسازی عملیات کربلای 5 اختصاص داده شده است.

سردار سلیمانی افزود: از روز 29 شهریور بازسازی واقعه غدیر در حوزه بسیج با خطبه خوانی غدیر در شهرهای شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و سامان آغاز شده است.که امسال خطبه خوانی توسط هنرمندان اجرا می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان در خصوص دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: غبارروبی و عطر افشانی غبور شهداء در سطح استان که توسط پیش کسوتان جبهه و جنگ انجام میگیرد.همچنین برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان، رزمندگان وبازنشستگان و همچنین پیاده روی خانوادگی درسومین روز هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های می باشد.

سردار سلیمانی به حضور در منطقه خوزستان به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان که در روز 5 مهر برگزار می شود.همایش اقوام بختیاری و قشقایی، تجلیل از فرهنگیان، سرکشی به خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدا تحت عنوان آبروی محله که به سیره نظری  شهید در محله های مختلف سطح شهر برگزار می گردد اشاره کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان در پایان گفت: به مناسبت سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان در 15 مهرماه برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده که از جمله این برنامه ها می توان به  برگزاری جشنواره روز سرباز و یادواره شهدای آموزش و رونمایی از کتاب شهید ایرج آقا بزرگی اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.