رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که همزمان با افزایش دستاوردهای این کشور در عرصه میدانی و نظامی، حمایت دشمنان از تروریست ها تشدید می شود وحملات اخیر آمریکا در دیرالزور نیز در همین راستا صورت گرفت.

حملات آمریکا به ارتش در راستای حمایت از تروریست ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس جمهور سوریه امروز دوشنبه در پایتخت این کشور میزبان معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه ایران بود و طرفین در خصوص مسائل مهم داخلی و منطقه ای رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه که امروز دوشنبه در دمشق میزبان «حسین جابری انصاری» معاون وزیر خارجه بود، در سخنانی اظهار داشت: دشمنان سوریه امروز از تمامی توان خود برای طولانی کردن جنگ تروریستی علیه سوریه استفاده می کنند.

وی در همین راستا تصریح کرد: هر زمان که سوریه در بُعد میدانی و یا در سطح آشتی های ملی به پیشرفتی نائل می شود، حمایت دشمنان سوریه از تروریست ها افزایش می یابد؛ آخرین نمونه این حمایت ها نیز، حمله آشکار آمریکا به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور و در راستای کمک به داعش بود.

رئیس جمهور سوریه در پایان گفت: کمک های ایران، روسیه و کشورهای دوست در مقاومت مردم برای مبارزه با جنگ تروریستی حائز اهمیت است.

از سوی دیگر نیز جابری انصاری در سخنانی تاکید کرد که ایران برای ارائه هرنوع حمایتی از سوریه در جنگ سرنوشت سازش علیه تروریسم مصمم است و روابط میان تهران و دمشق بر دیدگاه هایی مشترک و نگاهی هوشمندانه در خصوص خطرات موجود برای مردم منطقه مبتنی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.