قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: هشترود محروم‌ترین شهر کشور است.

هشترود محروم‌ترین شهر کشور است/ آسفالت خیابان اصلی شهر هشترود 38 سال قبل

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حمزه امینی ظهر امروز در گردهمایی مدیران مدارس منطقه هشترود اظهار داشت: سیاست‌زدگی آموزش و پرورش در هشترود باعث شده تعلیم و تربیت در این منطقه با افت شدید آموزشی مواجه باشد.

وی با بیان اینکه دولت باید با ایجاد امکانات برای معلمان افکار آنها را راحت کند، افزود: اگر افکار معلم آسوده شود تعلیم و تربیت نیز به خوبی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت با بیان اینکه محیط‌های آموزشی نباید آلوده به سیاست شود، افزود: تاکید اصلی دولت بر پرورش است زیرا آموزش بدون پرورش جامعه را به‌سوی زوال می‌کشد.

امینی ایجاد مدرسه تیزهوشان و دانشکده کشاورزی در این شهرستان را ضروری برشمرد و گفت: نبود مدارس تیزهوشان در این شهرستان باعث مهاجرت خانواده برای سایر شهرها جهت ادامه تحصیل فرزندان خود می‌شود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت با تاکید بر اینکه منطقه هشترود منطقه کشاورزی در استان است و ایجاد دانشکده کشاورزی در این شهرستان برای تحصیل دانشجویان هشترودی ضروری است، افزود: در طول سه ماه و 21 روز مجلس برای هر وزیری مرثیه هشترود و چاراویماق را بارها خوانده‌ام.

وی گفت: هشترود امروز محروم‌ترین شهر کشور شده به طوری که در طول چند سال گذشته هیچ پروژه عمرانی در داخل شهر انجام نیافته و 38 سال پیش خیابان اصلی این شهر آسفالت شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت باید توجه جدی به مناطق محروم داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.