فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدمت زیر بیرق رهبری فرمانده کل قوا برای نیروهای مسلح افتخار است.

هر تلاش و اظهارنظری برای تضعیف توان نظامی "نادانی و بازی در زمین دشمن" است/ آزمایش‌ها و رزمایش‌های نظامی طبق زمان‌بندی ادامه خواهد یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمد باقری، فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم رژه نیروهای مسلح که در جوار بارگاه ملکوتی بنیانگذار انقلاب برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به ملت شریف ایران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش‌ها و رشادت‌های ملت بزرگ ایران است.
فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این مسئله که نیروهای مسلح تحت رهبری بزرگترین رهبر کشورهای مسلمان در حال خدمت به ملت ایران است و به حفاظت از مرزها می‌پردازد یک افتخار بزرگ است.
وی ادامه داد: هیچ گاه ملت ایران آغازگر یک جنگ نبوده و این مسئله نشان می‌دهد که این ملت همیشه صلح‌جو است که نمونه آن را می‌توانید در جنگ هشت ساله عراق علیه جمهوری اسلامی ایران مشاهده نمایید.
سرلشکر باقری تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از بزرگترین برهه‌های تاریخی برای ملت ایران بود و به صورت آیینه‌ تمام نمایی از دفاع ملت ایران در جنگی بود که تمام دنیا در مقابل این کشور ایستاد و نتیجه جز شکست برای آنها نداشت که امروزه کشورهای دیگر نیز از این آیینه‌نما استفاده نماید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.