قدس آنلاین- بیرجند: فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در راستای نهاینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت ویژه برنامه هایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت گاز استان خراسان جنوبی برگزار می گردد.

برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شرکت گاز خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند،حسن شیرین با بیان اینکه دوران 8 سال دفاع مقدس و ارزشهای آن نقش بسزایی در استوار ساختن پایه های انقلاب داشته است اظهارداشت : لزوم نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این ارزشها به نسل جدید در شرایط کنونی بیش از پیش احساس می شود.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را یک وظیفه ملی دانست و افزود: کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی همچون دیگر اقشار جامعه هیچ‌گاه مجاهدت های رزمندگان در سال های دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد و بار دیگر با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و رهبر فرزانه، در جهت اعتلا و سربلندی کشور در عرصه خدمت رسانی به مردم تلاش خواهند کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت گاز خراسان جنوبی با تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در این شرکت، گفت: به مناسبت این هفته برنامه هایی از قبیل فضاسازی ، ساخت سنگر،آذین بندی ساختمان شرکت با عکس و پوستر های دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه برادران و خواهران بسیجی و برگزاری برنامه کوهپیمایی به همراه برگزاری مسابقات و اهدای جوایز صورت خواهد گرفت.

شیرین از دیگر برنامه های این هفته را دیدار با خانواده شهدا در سطح استان ، برگزاری حلقه های صالحین با موضوعیت دفاع مقدس، معرفی اسوه های شهادت و ایثار با ارائه مختصری از زندگینامه شهیدان و برگزاری دوره آشنایی با تهدیدات فضای سایبری و شبکه های اجتماعی با دعوت از پلیس فتای استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.