قدس آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دوران هشت ساله‌ دفاع مقدس، اوج افتخارات ملت ایران است گفت: مدیریت دفاعی ایران دشمنان را ناکام کرده است و سبب شده تا آن‌ها انگشت حیرت به دهان بگیرند و قدرت مقابله با این پیشرفت‌های نظامی را ندارند.

دوران هشت ساله‌ دفاع مقدس، اوج افتخارات ملت ایران است/ مدیریت دفاعی ایران دشمنان را ناکام کرده است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی صبح امروز در رژه 31 شهریور ماه نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی اظهار داشت: این هفته یادآور افتخارات، شهامت‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان سلحشور ایران ‌است که در ‌جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد ‌تا پای جان ایستادند و از مرزهای عزت، کیان و شرف ایران ‌دفاع کردند و اگر دفاع آنها نبود، امروز ‌ایران در آرامش و امنیت به سر نمی‌برد.

وی خاطرنشان کرد: در ‌دفاع مقدس تمام ابرقدرت‌های دنیا دست به دست هم داده بودند تا ‌علیه جمهوری اسلامی ایران به جنگ برخیزند و انقلاب و نظام را نابود کنند اما مردم همیشه در صحنه ایران ‌آفریدند و با حضور در جبهه‌های جنگ، در مقابل تجاوز بیگانگان از کشور و ناموس خود دفاع کردند.

پرویزی تصریح کرد: ملت ایران امروز هم مانند دوران دفاع مقدس در صحنه است و پای دین و آئین و نظام خود ایستاده و هرجا که نیاز باشد، با حضور حماسی خود به دشمنان ثابت می‌کنند که حمله به ایران فکر خامی است که در سر می‌پرورانند. رهبری مقتدر و توانمند، نیروهای نظامی و امکانات دفاعی و ملت همیشه در صحنه ایران، سه اصل مهم در پیروزی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به قدرت نظامی ایران و پیشرفت‌های دفاعی کشور عنوان کرد: مدیریت دفاعی ایران دشمنان را ناکام کرده است و سبب شده تا آن‌ها انگشت حیرت به دهان بگیرند و قدرت مقابله با این پیشرفت‌های نظامی را ندارند.

استاندار خراسان‌جنوبی از مردم و نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم همراهی و همکاری مردم با نیروی انتظامی ادامه داشته باشد چراکه اگر مردم حمایت نکنند، بخش عمده کارها دچار مشکل می‌شود و باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا این همکاری و انسجام در منطقه حفظ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.