قدس آنلاین: آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه باید از خودگذشتگی های شهدا را برای نسل جوان تبیین کرد، اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت، عامل عزت و اقتدار امت است و اگر از آن دور شویم، محکوم به شکست و خواری خواهیم بود.

فرهنگ جهاد و شهادت، عامل عزت و اقتدار امت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند و گفتند: هشت سال دفاع مقدس، سند افتخار ملت ایران بوده و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند فرهنگ و روحیه دوران دفاع مقدس می باشیم.

ایشان با تأکید بر اینکه باید از خودگذشتگی های شهدا را برای نسل جوان تبیین کرد، اظهار داشتند: فرهنگ جهاد و شهادت، عامل عزت و اقتدار امت است و اگر از آن دور شویم، محکوم به شکست و خواری خواهیم بود.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: مردم پیش از انقلاب اسلامی از آمریکا و صهیونیست ترس داشتند؛ اما با شکل گیری انقلاب، شرایط تغییرکرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در کشور، خاطرنشان ساختند: امروز دشمن به دنبال برهم زدن امنیت کشور بوده و تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی به کار گرفته است.

معظم له در پایان تصریح کردند: ایران اسلامی در سایه عنایات حضرت حق، تدابیر رهبر انقلاب و تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از امنیتی مناسب برخوردار می باشد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.