نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا گفت که برخی از شهرهای این کشور نا امن‌تر از افغانستان هستند.

ادعای عجیب ترامپ درباره امنیت شهرهای آمریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، دونالد ترامپ در جمع اقلیت های آمریکایی ضمن ناامن خواندن کشور افغانستان برخی از شهر های آمریکا را نا امن تر از این کشور عنوان کرد.

وی همچنین با اذعان به وضعیت بد تحصیلی، شغلی و امنیتی بعضی شهرهای آمریکا گفت: ما به دنبال بازسازی بعضی از این شهرها هستیم زیرا جوامع آمریکایی-آفریقایی ما در بدترین شرایط ممکن تا به امروز هستند.

طبق نتایج نظر سنجی ها به نظر می‌رسد که این سیاست ترامپ تا حدودی مفید واقع شده و وی توانسته است نظر بسیاری از اقلیت ها را به نفع خود جلب کند.

نظر سنجی اخیر «ای.بی.سی-واشنگتن پست» نشان می دهد که ترامپ نظر 5 درصد از اقلیت های آمریکایی-افریقایی را جلب کرده است در حالیکه این آمار در نظر سنجی های قبلی به وسیله «ای.بی.سی-وال استریت ژورنال» بین صفر تا یک درصد بوده است.

با این وجود وی در مورد تیر اندازی پلیس به یک سیاهپوست در «تولسای ایالت اوکلاهوما» هیچ اظهار نظری نکرد در حالی که رقیب دموکرات وی در مورد این حادثه گفته است: ما باید تمام تلاش خود را برای مبارز با تبعیض نژاد به کار ببندیم و مشابه این حادثه وحشتناک را با دفعات زیادی در این کشور شاهد بوده ایم.

ترامپ در پاسخ به موضع گیری علیه دموکرات ها پرداخته و گفته است: سال های زیادی این شهر ها تحت کنترل دموکرات ها بوده اند و حاصل آن فقر و ناامنی و مشکلات آموزشی است.

وی همچنین در ادامه سخنانش در جمع اقلیت ها افزود: دموکرات ها فقط رأی شما را می خواهند و بعد از آن با شما خداحافظی می کنند و انتخاب کلینتون نمونه چنین برخوردی با شما خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.