قدس آنلاین- یزد : مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان یزد، از ثبت نام بالغ بر 5 برابر میزان مامور مورد نیاز در سامانه متقاضیان مشارکت در سرشماری خبر داد

متقاضیان مشارکت در سرشماری در استان  یزد به 1550 نفر رسیدند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حمیدرضا نصیری زاده با اعلام اتمام مهلت ثبت نام از متقاضیان مشارکت در اجرای هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اظهارداشت : که بالغ بر 1550 نفر برای شرکت در این طرح ملی نام نویسی کرده اند.

وی با قدردانی از مشارکت بالای مردم در اجرای این طرح ملی افزود: استان یزد به حدود 320 مامور آمارگیر نیاز دارد که با این حساب در حدود 5 برابر مامور مورد نیاز، ثبت نام صورت گرفته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تصریح کرد : حدود 55 درصد از متقاضیان را مردان و مابقی را زنان تشکیل می دهند.

وی بیشترین گروه سنی متقاضیان را مربوط به رده سنی 24 تا 28 سال اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد تا با بهره گیری از جوانان، اجرای این طرح ملی با دقت و سرعت لازم همراه باشد.

نصیری زاده خاطرنشان ساخت : بر اساس سامانه ثبت نام، 102 نفر در ابرکوه، 91 نفر در اردکان، 42 نفر در اشکذر، 860 نفر در یزد، 51 نفر در بافق، 20 نفر در بهاباد، 85 نفر در تفت، 115 نفر در خاتم، 85 نفر در مهریز و 109 نفر در میبد ثبت نام کرده اند.

گفتنی است هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395، مهر و آبان ماه به دو شیوه اینترنتی و حضوری برگزار خواهد شد و سامانه www.sarshomari95.ir از روز شنبه 3 مهرماه بمنظور ثبت نام اینترنتی خانواده ها بازخواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.