قدس آنلاین- تبریز: معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، از تجهیز و بازسازی تمام خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه در آیین بازگشایی خوابگاه‌ها خبر داد.

تجهیز و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسین امامعلی‌پور در آیین بازگشایی خوابگاه فجر که با حضور هیأت رئیسه دانشگاه انجام شد با تاکید بر لزوم بهسازی و تجهیز خوابگاه‌ها برای رفاه و راحتی دانشجویان اظهار داشت: در این خوابگاه 600  نفر از دانشجویان دکتری و خارجی ساکن هستند و برای تجهیز و بازسازی آن سه میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته وی رنگ‌آمیزی، نصب موکت و پرده برای 158 باب اتاق و نیز نصب آینه و آویز جدید و تعمیرات دیگر از جمله نجاری، آلومینیوم، تأسیساتی، جاکفشی و برای مکان‌های عمومی نصب محافظ اکسس پوینت، تابلو سر درب خوابگاه و گل‌کاری ورودی خوابگاه، و قراردادن محصولات فرهنگی در اتاق‌های دانشجویان و ... از جمله کارهایی بوده که برای تجهیز و بازسازی خوابگاه پسرانه فجر دانشگاه تبریز صورت گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خوابگاه‌ ولیعصر (عج)، که 1028 نفر دانشجو در آن ساکن هستند، افزود: رنگ‌آمیزی همه خوابگاه و اتاق‌ها، نصب موکت به متراژ 2000 مترمربع، تجهیز اتاق‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تعداد 126 باب و تعمیرات ساختمانی و تأسیساتی به سرانجام رسیده است.

وی تعمیرات و رنگ‌آمیزی تمام اتاق‌ها و نصب 3000 مترمربع موکت در خوابگاه شهرک امام (ره) دانشگاه تبریز را از دیگر فعالیت‌های معاونت دانشجویی برای رفاه و راحتی دانشجویان بیان کرد و یادآور شد: در این خوابگاه نیز یک هزار و 100 نفر دانشجو ساکن هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، با تاکید بر اینکه دو هزار و 496 نفر دانشجو نیز در خوابگاه شهدا ویژه دختران و 93 نفر در خوابگاه‌های خودگردان ساکن هستند، یادآور شد: رنگ‌آمیزی، تعمیرات ساختمانی و تأسیساتی، نصب 3000 مترمربع موکت در خوابگاه شهدا، و همچنین مفروش نمودن بیش از 189 اتاق با فرش، رنگ‌آمیزی تمام راهروها، پله‌ها و کاشی‌کاری 24 باب آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر اقدامات انجام‌شده در خوابگاه‌های این دانشگاه است.

هرساله بیش از24 هزار دانشجو در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.