قدس آنلاین - کرمان: محمدرضا علیزاده ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خواستار حضور ،همکاری و همراهی همه نهادهای مسوول در حوزه دفاع مقدس برای خلق اثار فرهنگی و هنری فاخر در این عرصه شد .

حضور و همکاری همه نهادهای مسؤل در حوزه دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان ، محمدرضا علیزاده که در مراسم  نمایش فیلم" شب بخیر فرمانده" و تجلیل از سینماگران حوزه دفاع مقدس  سینمای جوانان کرمان سخن می گفت ،تصریح کرد: ساخت فیلم های دفاع مقدس نیاز به امکانات و لجستیک و پشتیبانی قوی و منسجمی دارد،بنابراین ساخت فیلم دفاع مقدس بدون حمایت و پشتیبانی نهادهایی که امکانات و تجهیزات  لازم را در اختیار دارند عملا غیر ممکن یا بسیار مشکل است .

علیزاده افزود: به همین دلیل و به خاطر لزوم حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، لازم است پشتیبانی و حمایت مناسبی در این زمینه از سوی همه نهادها و ارگانهایی که در این زمینه مسؤلیتی دارند،صورت بگیرد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ظرفیت های فرهنگی، هنری و ادبی زیادی در حوزه دفاع مقدس وجود دارد که آن گونه شایسته این دوران است بهره گیری نشده و نیازمند توجه بیشتر است.

علیزاه همچنین با اشاره به حضور و نقش آفرینی بانوان در دوران دفاع مقدس و همچنین در عرصه های هنری از جمله سینما ،افزود :جای تبریک به بانوان دارد که یک بانوی هنرمند در عرصه فیلمسازی دفاع مقدس کار کرده و در این راستا همت بلند و قدم های خوبی برداشته که می تواند الگوی ارزنده ای برای بانوان و هنرمندان گرامی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.