قدس آنلاین - کرمان : ویژه برنامه نمایش فیلم "شب به خیر فرمانده" با حضور کارگردان فیلم «انسیه شاه حسینی » با تجلیل از همسر شهید آتشی تصویر بردار کرمانی و همچنین تقدیر از هفت سینماگر عضو انجمن سینمای جوانان دفتر کرمان برگزار شد.

تقدیر از هفت سینماگر انجمن سینمای جوانان کرمان

به گزارش قدس آنلاین از کرمان ،در این مراسم که در سالن شماره ٢ سینما شهر تماشای کرمان برپا گردید، در بخش اول فیلم تحسین شده «شب به خیر فرماند» به نمایش در آمد.

سپس حمید عسکری منتقد سینما، طی سخنانی کوتاه از فیلم سخن گفت و از کارگردان فیلم به خاطر نوع نگاه و تجربه ای که با این فیلم با مخاطب به اشتراک گذاشته ،تقدیر کرد .

محمد رضا علیزاده ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  هر لحظه دفاع مقدس را مملو از سوژه های ناب برای دستمایه قرار گرفتن تولدات فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت که سویه های انسانی بسیاری در ان دوران شکل گرفته است که می تواند دنیا را نسبت به فضا و حال و هوای ان دوران آگاه سازد .

در ادامه انسیه شاه حسینی کارگردان فیلم ،با اشاره به ظرفیتهای فراوان دفاع مقدس در حوزه فیلم سازی گفت :که تنها چیزی که باعث می شود، آدم هایی مثل من "علیرغم نادیده گرفته شدن" به راهشان ادامه دهند ، عشق به مردم است.

در این برنامه و پس از صحبتهای کارگردان فیلم شب به خیر فرمانده ،از فاطمه الله وردی ،همسر شهید آتشی،تصویر بردار کرمانی تجلیل شد.

در انتهای مراسم نیز از سید حمید میرحسینی .شاهد شفعیی .علی عامری. محمد مهدی مهدیان .امین سلطانی نژاد . محبوبه معافی .حانیه پورسلیمانی،سینماگران عضو انجمن سینمای جوانان ایران ،دفتر کرمان با اهدای لوح ،تقدیر به عمل آمد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.