قدس آنلاین - کرمان : همزمان با سراسر کشور ،سال تحصیلی جدید در هنرستان هنرهای زیبای پسران ؛ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان آغاز شد.

سال تحصیلی جدید در هنرستان هنرهای زیبای پسران کرمان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در این مراسم ابتدا فتحی زاده، رئیس هنرستان از موفقیتهای سال گذشته هنرجویان سخن گفت وادامه داد :که امیدوارست سال جدید نیز ، موفقیتها در سطح منطقه‌ای  و کشوری  تداوم داشته باشد.

 در ادامه نیز محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در سخنانی با اشاره به اهمیت پرورش هنرمندان متخصص و متعهد گفت: در فضای آموزشی این هنرستان تلاش می شود ،تا پایه گذار پرورش هنرمندانی با تخصص و قابلیتهای تخصصی بالا همراه با تعهد، پرورش داده شود .

وی ادامه داد:در دنیای کنونی ،بخش مهمی از فرهنگ یک جامعه را هنرمندان با تولید و خلق آثار هنری شکل می دهند،بنابراین هنر تلاشی برای پرورش هنرمندان ،در نهایت تلاش برای ساختن فرهنگ یک جامعه است .

 علیزاده  که خود سالها مدیریت این هنرستان را بر عهده داشت؛ امروز بار دیگر در این هنرستان از قابلیتها و میزان اثر گذاری فرهنگ و هنر در جامعه گفت و خطاب به هنرجویان این هنرستان تاکید کرد:هنر قابلیت جذب و اثر گذاری فراوانی دارد،بنابراین هر کس که به این توانایی دست یافت تا حرف و نظرش را از طریق زبان هنر به جامعه منعکس نماید ،مسوولیت سنگینی دارد،زیرا نظر و فکر اشتباه او می‌تواند عده زیادی را به بی راهه بکشاند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان همچنین با اشاره به فعالیت  دانشگاه علمی کاربردی ارشاد وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش برای آموزش اکادمیک در حوز های هنری می‌تواند نسل جدیدی از هنرمندان خلاق را به جامعه معرفی نماید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.