قدس آنلاین - کرمان : علیرضا رزم حسینی به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و شهردار کرمان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان از روند عملیات اجرایی پروژه های شهری از قبیل گودال خشتمال ها، بازگشایی محور گلبازخان، عمارت کنسولگری انگلیس، کارخانه خانه سازی و باغ بیرم آباد بازدید کرد.

استاندار کرمان خواستار تسریع در روند عملیات مرمت و بازسازی عمارت کنسولگری انگلیس شد

به گزارش قدس آنلاین از کرمان ، استاندار کرمان ضمن بازدید از روند عملیات اجرای پروژه های شهری، خواستار تسریع در روند بازسازی عمارت کنسولگری انگلیس و تعیین و تکلیف کارخانه، خانه سازی شد.

در این بازدید عنوان شد عملیات اجرایی زهکشی گودال خشت مال ها و ایزوله سازی کف برای عدم نفوذ آب، بچینگ و ساخت اسکت در شرایط خوب در حال اجراست و برق یک مگاوات نیز به این پروژه عمرانی داده شده است.
استاندار و هیات همراه پس از بازدید از گودال خشت مال ها به معبر گلبازخان رفتند و از نزدیک روند کار بازگشایی این مسیر را مورد بررسی قرار دادند، هشت خانه و ساختمان مربوط به بانک ملت کاملا تخلیه شده و آماده تخریب است.

در ادامه بازدید از پروژه های عمرانی مرکز استان از عمارت قدیمی کنسولگری انگلیس دیدن کردند.
رزم حسینی سرعت روند عملیات اجرایی این پروژه را کم ارزیابی کرد و خواستار سرعت بخشیدن به کار شد.
استاندار کرمان و هیات همراه سپس به کارخانه خانه سازی رفت .
ودر آخرین مرحله استاندار کرمان همراهان به بازدید از پروژه مرمتی باغ تاریخی بیرم آباد رفت و گفت: این بنا یکی از بهترین باغات ایرانی می شود.
استاندار کرمان در بازدیدهای دوره ای به همراه مسئولان استانی و شهری در جهت تسریع و تسهیل روند اجرای پروژه های عمران شهری تلاش وافر دارد.

استاندارکرمان و هیات همراه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه کارخانه خانه سازی شهر کرمان در زمینی به مساحت 48 هکتار طی سالیان گذشته به متروکه تبدیل شده است، گفت: در دوره های گذشته، دولت چندین مرتبه با برگزاری مزایده، اقدام به فروش این زمین نموده است اما با استقبال روبرو نشد.
ابوالقاسم سیف الهی از تعیین و تکلیف کارخانه خانه سازی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حال حاضر سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری و تبدیل این کارخانه به مجموعه تفریحی و گردشگری اعلام آمادگی نموده است و با توجه به اینکه این زمین در محور کرمان- ماهان قرار دارد، می تواند چنین کاربری مناسبی داشته باشد.

بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه های شهری با اقامه نماز مغرب و عشا در مجموعه استانداری کرمان خاتمه یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.