قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: آیا درد مردم نبودنِ کنسرت آنچنانی است که زبان باید از گفتنش شرم کند، مخصوصا استانی که از مشکلات ابتدائی رنج می‌برد.

  آیا فرهنگ عید را به بی بند وباری تبدیل کردن، خیانت نیست

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عن رسول الله صلی الله علیه و آله «لَتَأْمُرُنَ‏ بِالْمَعْرُوفِ‏ وَ لَتَنْهُنَّ عَنِ الْمُنْکَرِ أَوْ لَیَعُمَّنَّکُمْ عَذَابُ اللَّهِ»
با اهداء بهترین سلام خدمت روحانیت معظم، علماء اعلام و مردم با ایمان، غیور، ولایت‌مدار و شهید پرور استان چهار محال و بختیاری، معروض می‌دارم.
فلسفه اصلی حکومت در نظام الهی جمهوری اسلامی ایجاد امنیت و فضائی آرام برای رشد و تعالی انسانها است.

«وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لاَ یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً». از این رو وظیفه اصلی حاکمان زمینه سازی برای تحقق این مهم در جهات گوناگون دینی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... می باشد.

یعنی باید مسئولان به گونه‌ای فضاسازی کنند که مردم به طرف رشد و تعالی آنچنان که خداوند متعال فرموده است سوق داده شوند.

با کمال تأسف مشاهده می‌شود بعضی از مسئولان بر خلاف این مهم که به تعبیر امام راحل عظیم الشأن قدس سره تمام مقصد ما مکتب ماست، عمل کرده و بر عمل ضد اسلامی خود اصرار می‌ورزند.

کیست که نداند برنامه‌هایی که اخیراً در بعضی استان‌ها از جمله استان خودمان انجام شده است مشتمل بر خلاف شرع‌های آشکار بوده و طبق بررسی‌هایی که بعضی از مسئولان انجام داده اند، هر بار اینچنین کنسرت‌هایی برگزار می‌شود وضعیت عفاف و حجاب در جامعه ضعیف‌تر می‌شود.

  اصولاً آیا ذائقه مردم با ایمان را به سمت لهو و لعب سوق دادن، آن هم در شبی که شب بزرگترین عید اسلامی و عید الله اکبر است خیانت به نظام اسلامی و شهدای سرافراز این مردم عزیز نیست؟

  آیا فرهنگ عید را به بی بند وباری تبدیل کردن، خیانت نیست؟

  آیا این کار توهین به مردم عزیز، مؤمن، با صفا، ولایت‌مدار و علاقه‌مند به دین و اهل بیت علیهم السلام نمی‌باشد.

  آیا درد مردم نبودنِ کنسرت آنچنانی است که زبان باید از گفتنش شرم کند. مخصوصا استانی که از مشکلات ابتدائی رنج می‌برد.

استانی که تولید کننده آب است ولی بعضی از مناطقش با تانکر دسترسی به آب پیدا می کنند و واقعا انسان در برابر این مردم خوب شرمنده می‌شود.

  اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم عزیز و نماینده ایشان در مجلس خبرگان رهبری تنفر شدید خود را از این گونه برنامه‌ها اعلام و حمایت قاطع خود را از مخالفت نماینده غیور و بزرگوار ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، روحانیت معظم و سایر اقشار غیرتمند و عزیز مخصوصاً خانواده محترم شهدا اعلام می دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.