قدس آنلاین-شهرکرد-فریدون عباسی: امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداء رقم خورده است.

استقامت خانواده های شهداء پشتوانه مستحکم نظام است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید امراله رضایی در روستای مرغملک  از توابع شهرستان شهرکرد گفت: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی می باشد و دیدار با خانواده های معظم شاهد توفیق الهی و اقدام ارزشی می باشد.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود : خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران مظهر صبر و استقامت می باشند که پایداری و استقامت آنان پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری ایلامی ایران است.

وی تصریح کرد: شهداء با ایثار و فداکاری های شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخارایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماندلذا خدمتگزاری به خانواده شهداء در قبال ایثار و فداکاری آنان، کوچکترین کار ممکن و یک توفیق الهی و نوعی عبادت است.

سردار غلامزاده اظهار کرد: امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداء رقم خورده است و با وجود رشادت های این عزیزان بوده است که امروز در آسایش و راحتی زندگی می کنیم.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهداء بر ما واجب و یک تکلیف است خاطرنشان کرد: امیدواریم ما نیز رهروان صدیقی برای این شهیدان گرانقدر باشیم تا عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را نسل های آینده بشناسند و بدانند که چه خون هایی برای این انقلاب و آزادی که داریم، ریخته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.