نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی، دیپلماسی التماس و نرمش ندارد گفت: ما ملتی با بیش از یک میلیون ایثارگر هستیم و مردم ما از تساهل و تنبلی و نفاق بیزار هستند.

جمهوری اسلامی ایران دیپلماسی التماس و نرمش ندارد/ظریف باید مراقب باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصریح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بر بدعهدی آمریکایی‌ها در اجرای تعهدات خود در چارچوب برجام گفت: حرف من با آقای ظریف فرمایش امیر المومنین علی(ع) است که می‌فرماید اگر دشمن درخواست صلح کرد آن را بپذیرد و به تعهد خود وفا کن ولی مراقب دشمن باش که از پشت ضربه نزند.

وی ادامه داد: به هر حال ایران برجام را پذیرفته است اما وزیر خارجه ما باید با دقت و هوشیاری تمام مراقب باشند که حریف به ما ضربه‌ای نزند. ما وظایف خود را نسبت به آنچه تعهد دادیم انجام دادیم الان نوبت طرف مقابل است. 

نوروزی گفت: دیدم که آقای ظریف مصاحبه تندی را در دانشگاه آمریکا درباره عمل نکردن آمریکا به تعهدات خود انجام داد که این نوع مواضع شفاف موجب اعلام آمادگی آمریکا و انگلیس جهت عمل به بخش دیگری از تعهدات خود شد. 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی دیپلماسی التماس و نرمش ندارد بیان داشت: ما ملتی با بیش از یک میلیون ایثارگر هستیم و مردم ما پشتیبان مدیران شجاع و فرهیخته و اهل کار هستند و از تساهل و تنبلی و نفاق بیزار هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.